کشتی جام متئو پلیکونه ایتالیا| فینالیست شدن کریمی بعد از 15 ماه دوری از مسابقه


کشتی جام متئو پلیکونه ایتالیا| فینالیست شدن کریمی بعد از 15 ماه دوری از مسابقه

مدعی وزن 97 کیلوگرم کشتی آزاد ایران بعد از 15 ماه دوری از مسابقه، فینالیست مسابقات بین‌المللی متئو پلیکونه در ایتالیا شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در روزهای پایانی آذر ماه سال گذشته رباط پای علیرضا کریمی در حین برگزاری جام باشگاه های جهان دچار پارگی شد، اما با توجه به اینکه مرداد 99 قرار بود بازی‌های المپیک برگزار شود، با توجه به اینکه سهمیه 97 کیلوگرم را نگرفته بودیم اگر کریمی رباطش را جراحی می‌کرد، احتمال اینکه المپیک را از دست دهد بسیار زیاد بود به همین دلیل با تجویز پزشکان قرار شد او با احتیاط و با روش های درمانی جایگزین کار را پیش ببرد.

او پس از مصدومیت دیگر روی تشک نرفت، تا اینکه فروردین ماه رسما از سوی کمیته بین المللی المپیک عنوان شد که رقابت های المپیک توکیو به خاطر شیوع کرونا یک سال به تعویق خواهد افتاد.

از همین رو تصمیم گرفته شد که با توجه به فرصت پیش آمده، زانوی کریمی جراحی شود که این اقدام در روزهای پایانی فروردین ماه انجام شد.

کریمی قصد داشت در مسابقات انتخابی تیم ملی در روز 15 آبان نیز روی تشک برود اما پزشک معالجش اعلام کرد بهتر است همچنان در مسابقه رسمی حاضر نشود.
جام متئو پلیکونه اولین رقابتی بود که علیرضا کریمی بعد از 15 ماه دوری از مسابقه در آن شرکت کرد که با پیروزی در دو مبارزه، با توجه به تعداد کم شرکت کنندگان در جام پلیکونه، فینالیست شد.

او در وزن 97 کیلوگرم این رقابت‌ها در دور اول با نتیجه 6 بر 3 هایدن زیلمر از آمریکا را مغلوب کرد تا در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی به مصاف ابراهیم جیتفجی از ترکیه برود. او کشتی‌گیر ترک را هم 10 بر صفر شکست داد و در فینال باید به مصاف کولین مور از آمریکا برود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک