تحرکات مشکوک پالایشی‌ها/ پالایشی‌ها سبز پوش می‌شوند؟


تحرکات مشکوک پالایشی‌ها/ پالایشی‌ها سبز پوش می‌شوند؟

شاخص صنعت فرآورده‌های نفتی، 19هزار و 721واحد، معادل 0.5درصد افت کرد و عدد سه میلیون و 572هزار واحد را رقم زد. با جابجایی حدود سه هزار و 235میلیون برگه سهم نمادهای پالایشی، مجموع ارزش معاملات نمادهای این صنعت به بیش از 215میلیارد تومان رسید.

برای دنبال کردن اخبار صندوق پالایش یکم، اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاینهانا پاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز، پرچمداران پالایشی یعنی «شتران»، «شپنا»، و «شبندر» با ثبت زیان دو درصدی در روند نزولی باقی ماندند و تنها شبریز با رشد سه درصدی کام سهامداران خود را شیرین کرد.

شبندر

شرکت پالایش نفت بندرعباس امروز با افت نیم درصدی قیمت ۲۴,۴۵۰را ثبت کرد. همچنین حجم معاملات امروز این سهم از ۳۷میلیون برگه سهم عبور کرد.

شبندر امروز معاملات پرنوسانی را تجربه کرد و در نهایت تلاشش برای رهایی از صف فروش بی‌ثمر نماند. این نماد در آخرین معاملات خود، عدد ۲۴,۲۴۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود دو درصد کاهش یافته است. همچنین با جابجایی بیش از ۳۷میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۲۴,۴۵۰ریال آغاز خواهد کرد.

این نماد بورسی همچنین ارزش معاملات ۹۰میلیارد تومانی برای خود ثبت کرد.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

تحرکات مشکوک پالایشی‌ها/ پالایشی‌ها سبز پوش می‌شوند؟

شتران

شرکت پالایش نفت تهران، در معاملات امروز با ثبت افت دو درصدی در صف فروش باقی ماند و در نهایت با صفی بیش از ۱۶میلیون واحد به معاملاتش پایان داد.

شتران در آخرین معاملات خود با افت دو درصدی قیمت ۸,۱۰۰را ثبت کرد. همچنین این سهم ارزش معاملات بیش از ۲۲میلیارد تومانی برای خود رقم زد و با ثبت قیمت ۸,۱۰۰به اسقبال روز آینده رفت.

شرکت پالایش نفت تهران با جا به جایی بیش از ۲۷میلیون برگه سهم، میان سهامدارن دست به دست شد و حمایت ۵۷درصدی سهامداران حقوقی را از آن خود کرد.

تحرکات مشکوک پالایشی‌ها/ پالایشی‌ها سبز پوش می‌شوند؟

شبریز

در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت پالایش نفت تبریز با رشد حدود چهار درصدی مواجه شد. این نماد بورسی در آخرین معامله خود با رشد نیم درصدی قیمت ۲۸,۷۷۰را ثبت کرد و استقبال روز آینده رفت.

شبریز برخلاف سایر نمادهای پالایشی با رشد همراه شد و در ساعت پایانی بازار با ثبت معاملاتی متعادل قیمت ۲۷,۹۲۰را ثبت کرد.

شرکت پالایش نفت تبریز با ثبت حجم معاملات ۱۳میلیون واحدی و ارزش معاملات بیش از ۳۶میلیارد تومانی از روند نزولی خارج شد.

تحرکات مشکوک پالایشی‌ها/ پالایشی‌ها سبز پوش می‌شوند؟

شپنا

در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت پالایش نفت اصفهان با افت دو درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش امروز قرار گرفت.

سهام شرکت پالایش نفت اصفهان در آخرین معاملات خود، عدد ۱۱,۲۴۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود دو درصد کاهش یافته است. همچنین با جابجایی بیش از ۱۲۵میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۱,۲۸۰ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز شپنا به رقم ۱۴۵میلیارد تومان نزدیک شد. همچنین ۴۸درصد از سهام شرکت پالایش نفت اصفهان را حقیقی‌ها و ۵۲درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، بیش از ۱۲۵میلیون برگه سهم (۹۹درصد) را اشخاص حقیقی و بیش از یک میلیون برگه سهم (یک درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

گفتنی است شپنا نیز مانند سایر نمادهای پالایشی با رهایی از صف فروش به تعادل رسید.

تحرکات مشکوک پالایشی‌ها/ پالایشی‌ها سبز پوش می‌شوند؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تصاویر تازه از رزمایش نیروی هوایی جمهوری آذربایجان در منطقه نخجوان