در گلپایگان کرونای جهش یافته اثبات شده نداریم


در گلپایگان کرونای جهش یافته اثبات شده نداریم

رئیس بیمارستان امام حسین (ع) گلپایگان گفت: بیشتر بستری های یک ماه اخیر به خاطر مهمانی و جشن های تولد بوده است تاجایی که در برخی از روزها در بیمارستان 6 نفر از یک خانواده بستری بودند.

علیرضا سلطانی امروز (شنبه- ۱۶ اسفند ماه) در نشست خبری اظهار کرد: در مهر و آبان سال جاری وضعیت کرونا در سطح شهرستان بسیار بد بود تا جایی که در یک روز ۶ نفر فوت کردند که این آمار بی سابقه بود، اما در آذر، دی و بهمن آمار ابتلا نزولی شد، ولی از اوایل اسفند ماه آهسته آهسته افزایش مراجعین را شاهد هستیم.

وی ادامه داد: اکنون ۲۳ نفر در بخش مراقبت های کرونا بستری هستند و متاسفانه برای ۴ نفر از دستگاه ونتیلاتور استفاده می شود. اگر این روند ادامه یابد از هفته های بعد شرایط شهرستان به رنگ نارنجی و احتمالا قرمز در خواهد آمد.

به گزارش ایسنا، رئیس بیمارستان امام حسین (ع) گلپایگان گفت: مجموع تعداد افراد بستری شده در این بیمارستان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۸۵۰ نفر است.

سلطانی افزود: از گلپایگانی های ساکن شهرهای دیگر خواهش می کنیم برای ایام نوروز به گلپایگان سفر نکنند و کرونا را برای والدین و اقوام خود هدیه نیاورند، همچنین از مردم می خواهیم در اماکن سرپوشیده عمومی حضور نداشته باشند و خریدهای ضروری خود را در سریع ترین زمان ممکن انجام دهند و یا تاجایی که امکان دارد از خرید اینترنتی استفاده کنند. در گلپایگان کرونای جهش یافته اثبات شده نداشتیم.

وی یادآورشد: تاکنون ۱۰۰ دوز واکسن در اختیار ما قرار دادند و بخش کوچکی از پرسنل واکسینه شدند. ۳ مرکز نمونه گیری در شهرستان گلپایگان فعال و حداکثر پاسخگویی هر کدام ۴۸ ساعت است. مردم برای تامین برخی از ارزاق عمومی خود مجبورند در صف باشند، از مسئولان مربوطه می خواهیم که برای این مسئله فکری بکنند تا مردم خرید آسوده ای داشته باشند و مردم نیز در این صف ها فاصله دو متر را حتما رعایت کنند.

رئیس بیمارستان امام حسین(ع) گلپایگان تصریح کرد: براساس اطلاعاتی که از ثبت احوال و واحد آمار شبکه بهداشت به دست آوردیم آمار مرگ و میر نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است، این آمار در سال گذشته ۵۵۰ مورد بوده اما در سال جاری تا کنون ۷۰۰مورد گزارش شده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...