طرح کاشت نهال امید اجرا شد 


طرح کاشت نهال امید اجرا شد 

رابط کانون شهید حسین میرشکاری کهنوج گفت: به مناسبت روز درختکاری با مشارکت امام جماعت مسجد و تعدادی از نوجوانان عضو کانون طرح کاشت نهال امید اجرا شد.

«نفیسه سالاری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: به مناسبت روز درختکاری با مشارکت امام جماعت مسجد و تعدادی از نوجوانان عضو کانون طرح کاشت نهال امید اجرا شد.


رابط کانون فرهنگی هنری شهید حسین میرشکاری دهکهان کهنوج افزود: به همین منظور در روز درختکاری نهال درختانی همچون انبه، لیمو ترش، لیمو عمانی و نارنج مقابل درب ورودی مسجد کاشته شد.


وی بیان کرد: در راستای اجرای این طرح هر یک از نوجوانان یک نهال درخت برای نسل های آینده غرس کرده و مسئولیت نگهداری و آبیاری از این درختان را بر عهده گرفتند.


سالاری ابراز کرد: بچه ها با کاشت این نهال ها کار گروهی، حس مسئولیت پذیری و انسان دوستی را یاد می گیرند و می توانند به عنوان سفیر در حفاظت از محیط زیست بکوشند.


رابط کانون فرهنگی هنری شهید حسین میرشکاری دهکهان کهنوج اظهار کرد: آنها نهال درخت غرس کردند تا آیندگان از هوای پاک، سایه و میوه این درختان بهره مند شوند.


وی در خاتمه تاکید کرد: حفظ منابع طبیعی، ترویج فرهنگ درختکاری و حمایت از محیط زیست از سایر اهداف اجرای طرح کاشت نهال امید است.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) نمایش موزیکال «شازده کوچولو»