کلاهبردار رباط کریمی برای فرار از شکات گواهی فوت خود را صادر کرد


کلاهبردار رباط کریمی برای فرار از شکات گواهی فوت خود را صادر کرد

ایرنا- تهران- فرمانده انتظامی غرب استان اعلام کرد: کلاهبردار حرفه‌ای که با جعل برگه فوت خودش قصد داشت از چنگ شاکیان و پلیس رباط کریم فرار کند، به دام پلیس افتاد.

به گزارش ایرنا، سردار کیوان ظهیری روز شنبه با اشاره به دستگیری این کلاهبردار حرفه‌ای گفت: در پی دریافت شکایت‌هایی مبنی بر کلاهبرداری از طریق فروش زمین و ملک در شهرستان رباط کریم موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت و سرانجام مأموران پلیس امنیت عمومی مخفیگاه متهم را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی این کلاهبردار را دستگیر کرد.

فرمانده انتظامی غرب استان افزود: متهم با اخذ گواهی فوت در سال ۹۵، ذهنیت شاکیان را منحرف کرده بود، به نحوی که کلیه افراد از دستگیری وی ناامید شده بودند و در طول این مدت هم با فروش مال غیر و جعل اسناد و قطعه بندی زمین‌هایی که بصورت کلاهبرداری بدست آورده بود، مبالغ زیادی به جیب زده بود که ارزیابی ها نشان می دهد این شخص به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال در حوزه زمین و املاک از مردم کلاهبرداری کرده است.

وی تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های پلیسی جرائم خود را قبول و به کلاهبرداری زمین، املاک و فروش مال غیر در رباط کریم اعتراف کرد، که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر