طرح درختکاری «نهالی برای فردا» گامی برای تحقق هدف تبریز سرسبز است


طرح درختکاری «نهالی برای فردا» گامی برای تحقق هدف تبریز سرسبز است

تبریز - ایرنا - مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز گفت: مشارکت اهالی فرهنگ، رسانه، ورزشکاران و فعالان اجتماعی در اجرای طرح درختکاری «نهالی برای فردا» گامی برای تحقق هدف تبریز سرسبز است.

بابک دانش پناه، روز شنبه در مراسم اجرای طرح «نهالی برای فردا» با حضور گسترده هنرمندان، اهالی رسانه، ورزشکاران و فعالان عرصه های مختلف اجتماعی این شهر، افزود: امید است شهروندان نیز به تاسی از این اقشار در توسعه فضای سبز شهر تبریز گام موثری بردارند.

وی با اشاره به حضور نهادهای مختلف شهرداری تبریز در این اقدام و عزم موجود در توسعه برنامه های مرتبط به ارتقای کیفیت زندگی شهری، اظهار داشت: تبریز در روزگاری نه چنان دور، باغ‌هایی گسترده و آباد داشت و این گستردگی و تنوع این شهر را به عنوان باغ شهر ایران معرفی کرده بود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز گفت: لازم است که با همت همگانی و استفاده از فرصت های متعدد، وضعیت موجود شهر تبریز در حوزه فضای سبز بهبود یابد.

دانش پناه با قدرانی از همراهی همه افراد شرکت کننده در این برنامه، ادامه داد: نقش این اقشار در فرهنگ‌سازی و الگوبخشی به اقشار مختلف اجتماعی در کاشت نهال و گسترش فضای سبز موثر است.

ویژه برنامه «نهالی برای فردا» به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز و با مشارکت سازمان سیما منظر شهرداری تبریز و شهرداری منطقه ۵ تبریز در محل پارک قارتال برگزار شد و هنرمندان، ورزشکاران، اهالی فرهنگ و رسانه و مدیران حاضر، نهالی به نام خود کاشتند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر | تیپ خاص و متفاوت زنان یگان ویژه در رژه روز ارتش