پرسپولیس حتی برای یک بار هم از خط دفاعی نفت عبور نکرد


پرسپولیس حتی برای یک بار هم از خط دفاعی نفت عبور نکرد

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: در این بازی پرسپولیس حتی برای یک بار هم از خط دفاعی تیم ما عبور نکرد.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از آبادان، سید اکبر پورموسوی عصر امروز پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل پرسپولیس اظهار کرد: به مردم آبادان به خاطر داشتن چنین بازیکنانی که با وجود تمام مشکلات شان امروز فقط به عشق آنها بازی کردند، تبریک می گویم.

وی افزود: بازیکنانمان در طول بازی حتی برای یک لحظه به مشکلاتشان فکر نکردند به رغم آنکه تمام قول هایی که با ما داده بودند هیچ کدامشان عملی نشد.

وی تصریح کرد: خدا را شاکریم که توانستیم در مقابل تیم بزرگ پرسپولیس که نایب قهرمان آسیا است و از همه مهم تر آن که در ۵ هفته اخیر تمام بازی هایش را بُرد و گلی هم دریافت نکرده بود و ما نیز در بدترین شرایط جدول امتیازی و حتی روحی روانی بودیم و پنج هفته ی بدی را داشتیم به خوبی ظاهر شویم. کار سختی را در مقابل یکی از تیم هایی که به لحاظ تاکتیکی جزو بهترین هاست، داشتیم و اگر در صدر جدول است لیاقت آن را دارد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان یادآور شد: اگر چه پرسپولیس عملکرد بسیار خوبی در پنج، شش هفته اخیر داشت اما اگر ما در ضربات آخر که از بابت یکی دو موقعیت نصیب مان شد بهتر کار می کردیم می توانستیم برنده بازی باشیم.

پورموسوی، گفت: در بازی‌های بزرگف تک موقعیت ها می تواند نتیجه را رقم بزند. پرسپولیس به لحاظ تاکتیکی، مهره، خط دفاع و خط حمله جزء بهترین ها است و خلق موقعیت در این بازی برای ما کار بسیار سختی بود که خوشبختانه بچه ها از پس آن برآمدند.

وی تاکید کرد: باور داشته باشید که نوع بازی ما باعث شد که پرسپولیس نتواند فوتبال همیشگی اش را بازی کند و لذا چشم به ضد حمله و یا پرتاب توپ بلند داشت. کسب یک امتیاز برای ما مهم و قابل ارزش است و جا دارد تا به بازیکنانم خسته نباشید و خدا قوت بگویم.

وی افزود: با آن بخش از صحبت آقای گل محمدی که گفت وزش باد بر روی بازی اثر گذاشت موافقم اما در رابطه با کیفیت بازی بازیکنانمان بایستی بگویم که ما پیش از بازی با بچه هایمان صحبت کرده بودیم و همه مشکلات را درک کردند و گفتیم که برای مردم آبادان بازی خواهیم کرد. ما نه اهل اتصالیم و نه اهل دیکتاتوری. تمام بچه ها تا آخر همین روند بازی شجاعانه و جسورانه را ادامه می دهند.

وی اظهار کرد: در هر حال فوتبال نوسان دارد یک روز خوب است و دیگر روز خوب نیست. امیدوارم این بازی آغاز خوبی باشد برای بازیکنان تا به روند خوب نیم فصل اول برگردیم.

وی با بیان اینکه احتیاط همیشه شرط عقل است، تصریح کرد: در بازی مقابل پرسپولیس با توجه به نوع فوتبال این تیم می بایست اول آن را محکم می زدیم و استفاده می کردیم. در بازی مقابل سپاهان نیز از دقیقه ۸۰ به بعد هم اگر بچه ها بازی را به درستی مدیریت می کردند،می توانستیم برنده بازی باشیم. امروز هم از بچه ها خواسته بودیم که با احتیاط بازی کنند و در واقع به دنبال کسب ۳ امتیاز بازی بودیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان یادآور شد: فشاری که بر روی خط دفاعی ما آمد از بابت بازی مستقیم و نحوه پرتاب اوت های بلند بود اما در جریان بازی پرسپولیس حتی برای یک بار هم نتوانست از خط دفاعی ما عبور کند در حالیکه ما ۲ بار صاحب موقعیت شدیم که متاسفانه با بی دقتی از سوی بازیکنان ما به بیرون رفت.

پورموسوی گفت: برای ارزیابی خط دفاع تیم بایستی از نوع حرکت مهاجم آن را بررسی کنیم. پرسپولیس تنها در پرتاب ها و ضربات ایستگاهی خطرناک بودند.

48

کد خبر 1493111

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس