1200 تن پرتقال و سیب میوه شب عید در قزوین ذخیره شده است


1200 تن پرتقال و سیب میوه شب عید در قزوین ذخیره شده است

قزوین- ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت:یک هزار و 200 تن پرتقال و سیب در استان ذخیره شده است و هیچ گونه مشکلی برای تامین میوه شب عید در استان وجود ندارد.

به گزارش ایرنا، علی فرخزاد عصر شنبه در بازدبد از محل نگهداری میوه شب عید استان، افزود: به منظور تنظیم بازار و تأمین میوه شب عید یک هزار و ۲۰۰ تن پرتقال و سیب با قیمت مصوب تامین شده که از این میزان ۸۰۰ تن پرتقال و ۴۰۰ تن سیب است.
وی با بیان اینکه چندین سال است که میوه شب عید توسط ستاد تنظیم بازار تأمین و عرضه می‌شود،اظهار داشت: از سال گذشته سازمان همیاری شهرداری قزوین به عنوان مباشر کار تهیه و توزیع میوه را با همکاری اداره صمت بر عهده دارد.
فرخزاد اضافه کرد:کمیته راهبری استان، نظارت‌های لازم را بر کیفیت میوه‌های تامین شده انجام داده است و کیفیت میوه‌های انبار شده مطلوب بوده و در بهترین شرایط قرار دارند.
این مسوول تصریح کرد: قیمت‌گذاری میوه شب عید نیز براساس مصوبات ستاد تنظیم بازار تعیین خواهد شد و بر این اساس میان شهروندان توزیع می‌شود.
فرخزاد اضافه کرد:فروش میوه‌ها در ۲۰ مرکز مشخص و شرکت نمایشگاه‌های بین المللی صورت خواهد گرفت و تدابیر لازم در شرایط کرونا برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اندیشیده شده است.

وی گفت: مردم می توانند از طریق شبکه های توزیع در سطح استان نسبت به تهیه میوه مورد نیاز خود با نرخ مصوب و زیر قیمت بازار اقدام کنند.

1200 تن پرتقال و سیب میوه شب عید در قزوین ذخیره شده است
۲۶ اسفند کار توزیع میوه در قزوین آغاز خواهد شد

مدیرعامل سازمان همیاری های شهرداری قزوین در این بازدید گفت: کار توزیع میوه شب عید از ۲۶ اسفندماه آغاز می‌شود و تا نیمه فروردین ادامه خواهد داشت.
هادی طاهرخانی افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم برای فراهم سازی شبکه توزیع و جانمایی مکان‌های عرضه میوه شب عید انجام شده است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
وی با تاکید بر اینکه مردم نگران نباشند میوه به اندازه کافی خریداری و ذخیره سازی شده است ، افزود:همچنین در شرایط کرونا سعی شده که با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در محوطه های باز کار توزیع را داشته باشیم .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عجیب ترین لباس الناز شاکردوست در اکران جدیدترین فیلم ! / این استایل بعید بود !