شب درخشان نسیمه غلامی در غیاب فرشته کریمی؛/ کاپیتان تیم ملی در یک‌قدمی قهرمانی لیگ کویت


شب درخشان نسیمه غلامی در غیاب فرشته کریمی؛/ کاپیتان تیم ملی در یک‌قدمی قهرمانی لیگ کویت

ستاره ایرانی تیم فوتسال زنان الفتات کویت در شب پیروزی پرگل تیمش مقابل القادسیه، نمایش درخشانی را ایفا کرد و در پیروزی تیمش نقش پررنگی داشت.

به گزارش "ورزش سه" راند سوم مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر فوتسال زنان کویت امشب میان دو تیم الفتات و القادسیه پیگیری شد؛ در حالی‌که پیش‌بینی می‌شد پس از یک هفته کریمی فرصت بازی در جدال امشب را داشته باشد اما دوئل ایرانی‌ها امشب شکل نگرفت و تنها نسیمه غلامی برای الفتات به میدان رفت و فرشته کریمی به دلیل مصدومیت جایی در ارنج القادسیه نداشت تا در غیاب او که مهره کلیدی و اصلی تیم القادسیه به شمار می‌رود، همبازیانش روز سختی را تجربه کنند.

یاران نسیمه غلامی از ضعف حریف از همان لحظات ابتدایی استفاده کردند و در نهایت جشنواره‌ای از گل به راه انداخته و با 12 گل حکم فینالیست شدن خود را امضا کردند؛ در مقابل تلاش زردپوشان القادسیه برای گلزنی تنها 3 بار به سرانجام نشست تا در جدالی پرگل الفتات بتواند به فینال لیگ فوتسال زنان کویت صعود کند.

شب درخشان نسیمه غلامی در غیاب فرشته کریمی؛/ کاپیتان تیم ملی در یک‌قدمی قهرمانی لیگ کویت

ستاره ایرانی الفتاتی‌ها امشب دو بار برای تیمش گلزنی کرد که یکی از آن‌ها روی ضربه ایستگاهی بود و دو بار هم در قامت گلساز حاضر شد تا کارنامه درخشان‌اش در لیگ فوتسال کویت را تکمیل کند و حالا در آستانه کسب جام قهرمانی فوتسال زنان کویت قرار گیرد؛ او حالا با حضور امشب خود در ترکیب الفتات، هفتمین تجربه بازی برای تیم کویتی را به دست آورد که توانسته در این مدت، 9 گل و 10 پاس گل ثبت کند که آماری درخشان و ویژه به شمار می‌آید.

یاران نسیمه غلامی در راند اول مرحله فینال باید هفته آینده به مصاف الکویت بروند؛ در دیدار رده‌بندی نیز زردپوشان القادسیه که فرشته کریمی دیگر ستاره ایرنی فوتسال زنان را در اختیار دارد به مصاف العربی می‌رود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !