چلسی- PSG؛ دوئل برای جذب دروازه بان ایتالیایی


چلسی- PSG؛ دوئل برای جذب دروازه بان ایتالیایی

به نظر می رسد پاری سن ژرمن با چلسی در راه جذب جان لوئیجی دوناروما رقابت خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تنها چند ماه از قرارداد جان لوئیجی دوناروما با باشگاه میلان باقی‌مانده و در حال حاضر به نظر می رسد که مذاکرات برای رسیدن به یک توافق جدید به بن بست خورده است؛ موضوعی که نگرانی هواداران میلان را در پی داشته زیرا با نزدیک شدن به پایان فصل احتمال جدایی یکی از مهمترین بازیکنان میلان نیز افزایش پیدا می کند.

چلسی- PSG؛ دوئل برای جذب دروازه بان ایتالیایی

در واقع به نظر می‌رسد که میلان و لوئیجی دوناروما بر سر مسائل مالی با یکدیگر اختلاف دارند. از طرف دیگر مدیر برنامه جنجالی دروازه بان ایتالیایی یعنی مینو رایولا نیز یکی از عواملی است که کار را برای تمدید قرارداد دشوار کرده است.

طی روزهای گذشته بود که برخی منابع مدعی شدند باشگاه چلسی جذب دوناروما را یکی از اهداف اصلی نقل و انتقالاتی خود قرار داده و می‌خواهد این بازیکن را به استمفوردبریج بیاورد اما به نظر می رسد که آبی‌های لندن تنها مشتری جدی گلر میلان به حساب نمی آیند.

چلسی- PSG؛ دوئل برای جذب دروازه بان ایتالیایی

در در واقع به نظر می‌رسد که باشگاه پاری‌سن‌ژرمن نیز به شدت شرایط جذب دروازه‌بان ملی‌پوش میلان را بررسی می کند. با توجه به بالا رفتن سن کیلور ناواس، تیم فرانسوی به دنبال جذب یک دروازه بان مطمئن است و آنها دوناروما را بهترین گزینه تلقی می کند. در واقع اینطور به نظر می آید که در تابستان پیش رو شاهد یک دوئل تمام عیار برای جذب دوناروما بین چلسی و پاری‌سن‌ژرمن خواهیم بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی