حسینی: با این پیروزی توانستیم وضعیت را سر و سامان دهیم/ نباید به بازیکنان‌مان فشار وارد کنیم


حسینی: با این پیروزی توانستیم وضعیت را سر و سامان دهیم/ نباید به بازیکنان‌مان فشار وارد کنیم

سرمربی ذوب‌آهن گفت: مقابل ماشین سازی می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم اما خدا را شکر که توانستیم با یک پیروزی خوب وضعیت تیم را سر و سامان دهیم.

به گزارش ایسنا، مجتبی حسینی پس از پیروزی تیمش مقابل ماشین سازی اظهار کرد: باتوجه به شرایط موجود در جدول بسیار بازی حساس و پراسترسی داشتیم. ذوب‌آهن تقریبا یک سال بود در ورزشگاه فولادشهر پیروزی به دست نیاورده بود و این فشار را روی تیم ما بیشتر می‌کرد. سعی کردیم با یکسری تمرینات خوب و صحبت‌های روحی و روانی بچه‌ها را برای این بازی آماده کنیم و توانستیم در همان دقایق ابتدایی روی یک حرکت تمرین شده گل خیلی خوبی به ثمر برسانیم.

او ادامه داد: تیم جوان آن‌ها را توانستیم خیلی خوب کنترل کنیم و موقعیت‌های خوبی هم به دست آوردیم که متاسفانه گل نزدیم. بعد از سوپر گلی که فرشاد محمدی مهر زد دیرگر کار تمام شد و می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم اما خدا را شکر که توانستیم با یک برد خوب وضعیت تیم را سر و سامان دهیم.

سرمربی ذوب‌آهن با بیان این‌که همیشه به بچه‌ها گفتیم که در یک سوم دفاعی خودمان و حریف به راحتی خطا ندهند، گفت: در فوتبال امروز ضربات ایستگاهی واقعا تعیین کننده است و من باید برای این مشکل فکری کنم چون اگر بخواهیم این روند را ادامه دهیم کارمان خیلی سخت می‌شود.

حسینی اضافه کرد: تیم ما روزهای سختی را پشت سر گذاشته است و به نظر من نباید به این بازیکنان فشار زیادی وارد کنیم. یک مقدار با کار بیشتر و صحبت بیشتری که با بازیکنان خواهیم داشت می‌توانیم مشکلات تیم را به حداقل برسانیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی