پاشازاده: ماشین سازی از قبل بازی بازنده است/ با دست خالی بازی می‌کنیم


پاشازاده: ماشین سازی از قبل بازی بازنده است/ با دست خالی بازی می‌کنیم

سرمربی ماشین سازی گفت: ما از قبل بازی بازنده هستیم چون شرایطی از قبل برای این تیم به وجود آمده که بازیکنانی که به تیم ما می‌آیند نمی‌خواهند بمانند و چاره‌ای هم نداریم.

به گزارش ایسنا، مهدی پاشازاده پس از شکست تیمش مقابل ذوب‌آهن اظهار کرد: بازی متاسفانه به من نچسبید. اشتباهات فردی زیادی بازیکنان در خط دفاعی داشتند. در ثانیه ۳۰ با آن وضع گل خوردیم و با ضربه ایستگاهی گل دوم را دریافت کردیم و شیرازه تیم پاشیده شد. تیم ما از قبل بازی بازنده هستیم چون شرایطی از قبل به وجود آمده که بازیکنانی که به تیم ما می‌آیند نمی‌خواهند بمانند و چاره‌ای هم نداریم. تیم ما حتی با ۵ بازیکن امید هم کامل نبود و با دست خالی داریم بازی می‌کنیم.

او اضافه کرد: تیم حریف بازیکنانی دارد که ما شاید خوابش را هم نبینیم اما این مشکلات خودمان است و امروز هم عدم تمرکز تیم داوری در بازی تاثیر مستقیم گذاشت. دو بار پشت سر هم تیم حریف خطا کرده اما آمدند و خطای تیم ما را گرفتند. امروز همه چیز بد بود و گلی هم که دریافت کردیم روی مشکلات فردی بود.

سرمربی ماشین سازی با بیان این‌که مشکلات تیم ما خیلی زیادی است، گفت: بازیکن هفته پیش آمده و به ما گفته که من نمی‌خواهم اینجا بمانم و می‌خواهم بروم. تمرین هم نکردیم و زمانی هم برای تمرین کردن نداشتیم که بخواهیم بهتر شویم. ما از تهران به اینجا با اتوبوس آمدیم و مشکلات زیادی داریم و هیچکس به داد ما نمی‌رسد. این تیم خیلی قدیمی است و بازیکنان زیادی به فوتبال معرفی کرده است.

او ادامه داد: این تیم آنقدر قدمت دارد اما چنین مشکلاتی وجود دارد. باخت برای من است اما باید حداقل‌ها را داشته باشم تا بشود کاری انجام داد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!