آذربایجان‌غربی عنوان سوم لیگ تندرستی کشور را کسب کرد


آذربایجان‌غربی عنوان سوم لیگ تندرستی کشور را کسب کرد

ارومیه- ایرنا- رییس هیات ورزش‌های همگانی آذربایجان‌غربی گفت: در پایان لیگ تندرستی ایران، این استان عنوان سوم کشور را کسب کرد.

محمود اشتری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: لیگ تندرستی ایران برای نخستین بار در ورزش کشور و با هدف افزایش آمادگی جسمانی و کاهش کم تحرکی در جامعه و ایجاد شور و نشاط از روز چهارم بهمن‌ماه جاری به صورت مجازی آغاز شده بود که روز جمعه به پایان رسید.

وی گفت: در پایان این لیگ، آذربایجان‌غربی با کسب ۲۱ هزار و ۸۰۵ امتیاز بعد از خراسان شمالی و سمنان عنوان سوم کشور را در بین استان‌های مختلف کسب کرد.

رییس هیات ورزش‌های همگانی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: در بخش شهرهای پیشرو و برتر کشور نیز، "بوکان" با ۲۸هزار و ۴۰۳ امتیاز بعد از شهر "کرمانشاه" در رده دوم قرار دارد و میاندوآب با کسب ۶۸هزار و ۷۹۹ امتیاز عنوان سیزدهم کشور را کسب کرد.

اشتری ادامه داد: در این لیگ شهروندان برنامه‌های تمرینی خود را در قالب ویدئوهای ۳۰ تا ۴۰ ثانیه‌ای به پایگاه اینترنتی ارسال می‌کردند و بر همین مبنا، امتیازاتی برای شهر و استان ثبت می‌شد.

وی گفت: در این طرح به ۳۲ شهروند که بیشترین مشارکت را داشتند و در پایان هر هفته به ۴ نفر برتر به قید قرعه جوایزی نفیسی اهدا شد

این رویداد با به‌کارگیری ظرفیت تمامی استان‌ها و کمیته‌های ورزشی هیات ورزش های همگانی برگزار شد که در استان‌های خراسان شمالی، سمنان، آذربایجان‌غربی، بوشهر، زنجان، کرمانشاه، گلستان، خراسان جنوبی و کهگیلویه و بویراحمد هشت استان برتر کشور و شهرهای کرمانشاه، بوکان، بجنورد، شیراز، آمل، دابودشت، جهرم، اراک، شهرکرد و تهران ده شهر برتر و پیشرو لقب گرفتند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی