اخبار کوتاه حوادث در مهاباد


اخبار کوتاه حوادث در مهاباد

مهاباد- ایرنا- فوت کارگر مهابادی به دلیل سقوط به داخل چاه آسانسور، کشف جنازه یک مرد در حاشیه سد مهاباد و مجروح شدن یک شهروند بر اثر انفجار حاصل از نشت گاز شهری از جمله مهم ترین اخبار حوادث مهاباد است.

رییس مرکز فوریت‌های پزشکی بیمارستان مهاباد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کارگر ۵۴ ساله این شهرستان حین کار بر اثر سقوط به چاله آسانسور در یکی از ساختمان‌های درحال ساخت شهر مهاباد جان خود را از دست داد.

کمال حسین‌پور با بیان اینکه تکنسین های اورژانس بلافاصله پس از اطلاع به محل حادثه اعزام شدند، اضافه کرد: این حادثه در یکی از ساختمان‌های در حال ساخت "بلوار خبرنگار" روی داده و این کارگر در حین کار از طبقه پنجم ساختمان به چاله آسانسور سقوط کرده است.

وی اظهار داشت: در بررسی‌های اولیه مشخص شد، این کارگر میانسال بر اثر شدت جراحات وارده در دم فوت کرده و جسد وی به بیمارستان مهاباد منتقل شد.

کشف یک جنازه در کنار حاشیه سد مهاباد

فرمانده انتظامی مهاباد در این رابطه اظهار داشت:با دریافت گزارش مردمی مبنی بر پیدا شدن یک جسد در کنار دریاچه سد مهاباد ماموران نیروی انتظامی به سرعت به محل حادثه اعزام شدند.

سرهنگ محمد توحیدی بیان کرد: در این حادثه جسد یک جوان حدود ۳۰ سال در حاشیه سد مهاباد که آثار جراحت در آن مشهود بود، کشف شد.

وی گفت: جزئیات این پرونده در حال بررسی است.

انفجار حاصل از نشت گاز شهری جوان مهابادی را راهی بیمارستان کرد

مدیرعامل سازمان آتش ‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: در پی نشت گاز و انفجار آن در منزل مسکونی یکی از محله‌های این شهرستان یک نفر را مصدوم و راهی بیمارستان کرد.

رحمان احمدی اضافه کرد: این حادثه در یک منزل مسکونی واقع در منطقه "پشت تب طرف مدرسه" این شهرستان اتفاق افتاد و ماموران این سازمان بلافاصله پس از مطلع شدن به محل اعزام شدند.

وی افزود: متاسفانه در این حادثه، شهروند رهگذری بر اثر پرتاب پنجره در اثر انفجار دچار مجروحیت شدیدی شده که توسط نیروهای مردمی به بیمارستان انتقال و قسمتی از اثاثیه منزل نیز دچار خسارت شده است.

احمدی به همشهریان توصیه کرد که به هنگام استشمام بوی گاز ضمن قطع فلکه اصلی از محل کنتور، در محیط نشت گاز از روشن و خاموش کردن کلید و پریزهای برق خودداری کرده و با استفاده از یک دستمال یا حوله خیس پس از بازکردن پنجره‌ها گاز را از محیط به آرامی خارج کنند و مراتب را به سامانه ۱۲۵ اطلاع دهند.

مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)