96 خانواده شهید و جانباز در شرکت پالایش نفت بندرعباس تجلیل شدند


96 خانواده شهید و جانباز در شرکت پالایش نفت بندرعباس تجلیل شدند

بندرعباس- ایرنا- با حضور سردار اهوازیان از همرزمان شهید حاج قاسم سلیمانی، ‌از 36 خانواده شهید در منطقه تازیان و همچنین ٣٠ فرزند شهید و ٣٠ جانباز شرکت پالایش نفت بندرعباس تجلیل شد.

به گزارش ایرنا، در این برنامه که عصر شنبه به مناسبت چهارمین سالگرد آرمیدن شهدای گمنام در گلزار شهدای تازیان برگزار شد سردار عبدالفتاح اهوازیان از همرزمان شهید حاج قاسم سلیمانی و مشاور نیروی قدس سپاه با تمجید از برگزاری این مراسم و تکریم خانواده های شهدا، به بیان رشادت های مدافعان حرم و ‌شهیدان در مبارزه با نیروهای تکفیری داعش در عراق و سوریه و همچنین اقدامات سردار دلها و مرد میدان، شهید حاج قاسم سلیمانی پرداخت.
وی با تاکید بر اینکه وهابیت جنگ جهانی علیه اسلام با محوریت تشیع راه انداخته است گفت: نیروهای داعش که با پول های عربستان سعودی و امارات تغذیه می‌شدند، ‌بدترین جنایت ها و هتک حرمت ها را برضد بشریت در منطقه انجام دادند و در این جنایت به مرد و زن، پیر و جوان و کودک رحم نکردند.
مشاور نیروی قدس سپاه پاسداران به بیانات مقام معظم رهبری اشاره کرد و تصریح کرد: زمانی که مقام معظم رهبری فرمودند مکتب قاسم سلیمانی این مکتب به معنی شرافت و عزت است.
این مراسم به همت هیات امنا شهدای گمنام تازیان و مشارکت شرکت پالایش نفت بندرعباس برگزار و در پایان این مراسم از خانواده شهدای تازیان و فرزندان شاهد و جانبازان شرکت پالایش نفت بندرعباس با اهدا تمثال سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در جوار رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران تجلیل شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا