جلسه هم افزایی نمایندگان شورای معارف سیما برگزار شد


جلسه هم افزایی نمایندگان شورای معارف سیما برگزار شد

تهران - ایرنا - جلسه هم افزایی نمایندگان شورای معارف سیما در خصوص برنامه‌های ایام 27 رجب، اعیاد شعبانیه و ماه مبارک رمضان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، جلسه شورای معارف با حضور نمایندگان شبکه های سیما ویژه هم‌افزایی در خصوص برنامه‌های ایام ۲۷ رجب، اعیاد شعبانیه و ماه مبارک رمضان برگزار شد.

دبیر شورای معارف سیما با اشاره به تقارن عید نوروز و ایام شعبانیه گفت: بهره گیری از این ایام به ویژه در برنامه های تحویل سال ، ترویج فرهنگ مهدوی و فرصت سازی معنوی برای مخاطب دارای اهمیت است.

جواد شیخ اکبری افزود: برنامه ریزی شورای معارف برای ماه مبارک رمضان حول محور "قرآن کتاب زندگی" است و با برگزاری پویش در همه شبکه ها کاری منسجم با موضوع‌ حرکت جمعی صبر و استقامت ارائه خواهد شد.

وی به همکاری با سازمان دارالقرآن به استخراج ۳۰ آیه ونکات تدبری آن توسط کارشناسان و استفاده در ایام ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: وظیفه رسانه‌ایی ما هم ایجاب می‌کند برای مخاطبین با سلایق مختلف مناجات خوانی های متفاوتی را در ساعات مختلف از شبکه های سیما در ماه مبارک پخش کنیم.

دبیر شورای معارف سیما همچنین بر ضرورت طراحی برنامه هایی در خصوص پاسخگویی به شبهات دینی متناسب با ساختار هر شبکه تاکید کرد.

در این جلسه نمایندگان شبکه های سیما گزارشی از فعالیت های معارفی خود ارائه دادند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟