استفاده از موتور الکتریکی در مدل 2021 خودرو Renault Megane


تصاویر منتشر شده از مدل 2021 خودرو Renault Megane خبر از باز طراحی این خودرو محبوب می‌دهند.


تصاویر منتشر شده از مدل ۲۰۲۱ خودرو Renault Megane خبر از باز طراحی این خودرو محبوب می‌دهند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سری خودرو مگان یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های ساخته شده از سوی شرکت رنو است که توانست در سراسر جهان با طرفداران زیادی مواجه شود. حال عکاسان موفق شدند نسخه 2021 این خودرو که از موتور الکتریکی استفاده می‌کند را مشاهده و تصاویر جدیدی از آن را به ثبت رساندند. این هاچ بک محبوب در 25 سال گذشته همواره به عنوان یکی از خودروهای خط اصلی شرکت رنو بوده و افزایش تقاضا برای خرید خودروهای الکتریکی رنو را مجبور به ساخت یک نسخه الکتریکی از این خودرو محبوب کرده است.

این خودرو بر اساس پلتفرم اختصاصی CMF-EV شرکت رنو – نیسان ساخته شده که همان پلتفرم اصلی و پایه استفاده شده در خودرو SUV Ariya است. شرکت رنو تا حد زیادی این خودرو را استتار کرده است اما هنوز هم می‌توان با مشاهده تصاویر این خودرو به اطلاعات نسبتا جامعی درباره آن‌ دست یافت.

استفاده از موتور الکتریکی در مدل 2021 خودرو Renault Megane

مشخصات فنی خودرو Renault Megane

چراغ‌های جلو استفاده شده در این خودرو از نوع LED بسیار باریک هستند که جلوه بسیار خاصی به این خودرو داده‌اند. روی درب این خودرو نیز یک خط نسبتا طولانی که از سپر جلو آغاز و تا درب عقب ادامه دارد به چشم می‌خورد. بخش شاسی این خودرو نیز کمی بالاتر رفته و انتظار می‌رود رنو این تغییر در شاسی را با هدف رقابت با خودروهای e-Niro و Skoda Enyaq وارد بازار کند.

شرکت رنو در بخش داخلی این خودرو از یک موتور الکتریکی 60 کیلووات ساعتی با گشتاور 300 نیوتن بر متر و خروجی 214 اسب بخار استفاده می‌کند. سرعت 0 تا 62 مایل بر ساعت این خودرو نیز زیر 8 ثانیه اعلام شده و طول این خودرو نیز 1800 میلی متر و ارتفاع آن 1505 میلی متر گفته شده است. با این حال هنوز شرکت رنو تاریخ عرضه و رونمایی این خودرو را اعلام نکرده است.

بیشتر بخوانید

تصاویر جاسوسی و اطلاعات خودرو Ferrari V6 فاش شدند

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تماشاخانه سیار کانون میهمان کودکان اراک و ساوه