فرماندار پیشوا: با همکاری دستگاه‌ قضا گره تولید باز می‌شود


فرماندار پیشوا: با همکاری دستگاه‌ قضا گره تولید باز می‌شود

تهران- ایرنا- فرماندار شهرستان پیشوا گفت: همکاری دو دستگاه قضایی و اجرایی در رفع مشکلات صاحبان صنایع باعث می‌شود تا گره تولید باز شود.

حسین عباسی روز شنبه در جلسه مشترک با مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران و رئیس دادگستری پیشوا اظهارداشت: نگاه ویژه دستگاه قضا در حوزه زیرساختی، تولید و اشتغال شهرستان پیشوا باعث شده تا بسیاری از مشکلات شهرستان رفع شده و مقدمات برطرف شدن آن فراهم شود.

وی اظهار داشت: مجموعه قضایی شهرستان همواره در کنار سایر دستگاههای اجرایی قرار داشته و حامی و پشتیبان آنها در راه خدمت به مردم است و ورود و تدبیر دادگستری و دادستانی برای حفظ حقوق بیت‌المال باعث شده تا شرایط مناسبیی در حوزه صنعت و تولید شهرستان حاکم شود.

فرماندار پیشوا افزود: شهرک صنعتی پیشوا با نقش موثری که در توسعه، تولید و اشتغال شهرستان ایفا می‌کند، با مشکلاتی مواجه است که با همکاری و همراهی دستگاه قضا می‌توان این موانع را از پیش پای تولید برداشت.

عباسی تصریح کرد: شهرک صنعتی پیشوا از ظرفیت‌ها و زیرساخت‌ها مناسبی برخوردار است که در صورت رفع محدودیت شعاع ۱۲۰ کیلومتری می‌توان به آینده درخشان آن امیدوار بود.

وی از رئیس دادگستری پیشوا خواست تا با ورود به برخی مشکلات قانونی، زمینه فعالیت مجدد واحدها راکد و تعطیل را فراهم و مسوولان اجرایی را در تحقق شعار جهش تولید و ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار یاری رساند.

پیشوا در ۴۵ کیلومتری جوب‌شرق تهران واقع شده است.

فرماندار پیشوا: با همکاری دستگاه‌ قضا گره تولید باز می‌شود


نمایشگاه هنرهای تجسمی در پاکدشت برپا شد
نمایشگاه هنرهای تجسمی هنرمند پاکدشتی روز شنبه در مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی(ره) پاکدشت برپا شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاکدشت در حاشیه ای مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: این نمایشگاه از آثار نیلوفر سوزنکار، از هنرمندان پاکدشتی تشکیل شده و به مناسبت استقبال از ایام نوروز باستانی و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاکدشت برپا شده است.

حمید محسن وند افزود: در این نمایشگاه بیش از ۴۰ اثر شامل ست هفت سین، دیوار کوب، گلدان و جاشمعی در زمینه های طراحی و نقاشی روی سفال، تکنیک نقطه کوبی و چهل تیکه، کار و طراحی روی چوب و تکنیک ترانسفر روی سفال و چوب به نمایش گذاشته شد.

وی با اشاره به توانمندی های هنرمندان پاکدشتی افزود: برگزاری این‌گونه نمایشگاه‌ها به شناسایی استعدادها و توانمندی هنرمندان و معرفی آثار هنرمندان بومی به شهروندان کمک شایانی‌ می‌کند.

این نمایشگاه تا ۲۰ اسفند در مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره) واقع در بلوار شهید رحیمی از ساعت ۹ تا ۱۶ پذیرای علاقه مندان است.

پاکدشت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان