70 درصد مراجعات کرونایی به بیمارستان شهدای تجریش از سایر استان‌ها است


70 درصد مراجعات کرونایی به بیمارستان شهدای تجریش از سایر استان‌ها است

تهران- ایرنا- استاندار تهران اعلام کرد: 70 درصد مراجعین به بیمارستان شهدای تجریش از سایر استان‌های کشور است و باید اقدامات لازم در خصوص ارتقای سطح خدمات به این بیمارستان افزایش پیدا کند.

به گزارش ایرنا، انوشیروان محسنی بندپی عصر شنبه در جلسه رفع مشکلات ساختمان جدید بیمارستان شهدای تجریش اظهار داشت: با توجه به شکننده بودن وضعیت کرونایی و محرومیت کلانشهر تهران از برخورداری مراکز درمانی با مصوبه ستاد کرونای استان تهران مقرر شد تا شهرداری منطقه یک تهران، شرکت گاز و شرکت توزیع برق تهران بزرگ هر چه سریعتر نسبت به انجام تعهدات خود در خصوص ارتقای سطح خدمات به بیمارستان شهدای تجریش اقدام کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ‌اگر هوشیار نباشیم با پیک چهارم ویروس کرونا در تهران مواجه خواهیم شد و اگر به فکر تامین زیرساخت های بهداشتی نباشیم قطعا مشکلات فراوانی در پذیرش مبتلایان به این ویروس در تهران خواهیم داشت.

استاندار تهران تاکید کرد: شهرداری منطقه یک تهران در این جلسه متعهد شد تا تمامی مجوزهای لازم در خصوص حفاری های مربوط به عملیات گاز رسانی به بیمارستان شهدای تجریش را صادر کند و همچنین شرکت توزیع برق تهران بزرگ متعهد شد تا هزینه نصب پست ۵ مگاواتی را با حداکثر مساعدت به بیمارستان شهدای تجریش در خصوص تقسیط و تخفیف در اخذ عوارض انشعاب برق را داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: مشکل پارکینگ بیمارستان شهدای تجریش نیز با همکاری شهرداری منطقه یک مرتفع می شود و در این خصوص شخصا با شهردار تهران صحبت کردم و البته مشکلی هم شهرداری منطقه یک درخصوص اجرای طرح نمای این بیمارستان طرح کرد که مقرر شد تا این طرح مورد بازنگری قرار گیرد.

استاندار تهران: لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی و اتخاذ تمهیدات لازم در انتخابات سال ۱۴۰۰

استاندارتهران با اشاره به اهمیت حضور حداکثری شهروندان در انتخابات پیش‌رو، بر رعایت پروتکل های بهداشتی و اتخاذ تمهیدات لازم در این راستا تاکید کرد.

وی در جلسه نشست مشترک ستاد انتخابات استان با اعضای هیات نظارت انتخابات استان تهران با اشاره به لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی در انتخابات سال ۱۴۰۰ اظهارداشت: پس از شیوع کرونا در ۱۹ کشور انتخابات برگزار و در تمام این انتخابات برای شرایط کرونایی، یک سری تمهیدات اتخاذ شد؛ ستاد ملی مقابله با کرونا با هماهنگی کمیته امنیتی، اجتماعی، انتظامی نیز در حال اتخاذ تمهیدات لازم و تدوین پروتکل های بهداشتی برای انتخابات ۱۴۰۰ است.

محسنی بندپی افزود: از جمله این تمهیدات، آموزش عمومی شهروندان در این شرایط و طراحی اپلیکیشن نمایش دهنده شعب خلوت است؛ میانگین مدت زمان رای دادن هر فرد در انتخابات پیش‌رو ۶-۹ دقیقه است و مصوب شد که تا جایی که ممکن است از مساجد و فضاهای باز بیشتر و از مدارسی که اتاق های کوچکی دارند کمتر استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: در صدد هستیم تا با اولویت حفظ سلامت شهروندان، عوامل اجرایی، عوامل نظارتی و رعایت پروتکل های بهداشتی زمینه حضور گسترده و حداکثری شهروندان در انتخابات را فراهم کنیم؛ عوامل اجرایی نیز از بیمه برخوردار شدند.

سیزدهمین جلسه ستاد انتخابات استان تهران، با حضور انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران، شکراله حسن بیگی رئیس ستاد انتخابات استان، فرهاد رهبر رئیس هیات نظارت انتخابات ریاست جمهوری و میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی، احمد نادری رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا و اعضای ستاد انتخابات استان در محل استانداری تهران برگزار شد.

انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در سراسر کشور در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | اشتباه فاحش کارگر کارواش؛ خسارت شدید به خودروی لوکس!