توهین و اهانت به مسوولان مغایر با ارزش‌های دینی است


توهین و اهانت به مسوولان مغایر با ارزش‌های دینی است

اصفهان- ایرنا- استاندار اصفهان گفت: توهین و اهانت به هر فردی و  مسئولی از جامعه مغایر با ارزش‌های دینی و اعتقادی بوده و چنین رفتارهایی باید کنترل شود.

به گزارش ایرنا، عباس رضایی روز شنبه در سفر به تیران و کرون و بازدید و افتتاح پروژه‌های کشاورزی، روستایی و بهداشت و درمان و مسکن این شهرستان افزود: برغم تحریم‌ها و شرایط سخت ناشی از کرونا توسعه و پیشرفت در بخش‌های مختلف صورت گرفته است اما در خارج دشمنان تخریب می‌کنند و برخی در داخل بر اساس سلیقه سیاسی این اقدام را همراه با توهین و اهانت انجام می دهند.

وی ادامه داد: بین نقد و توهین فاصله وجود دارد و اهانت مغایر با ارزش‌های دینی و اعتقادی بوده و روحانیون از گذشته تا به امروز مردم را به رعایت حق و حقوق دیگران و دوری از اخلاق زشت مثل اهانت توصیه کرده اند اما برخی نسبت به این موضوع بی توجه هستند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه ۲۰۰ کارخانه تعطیل این استان فعال شده اند، تصریح ‌کرد: باوجود تحریم و شرایط کرونا علاوه بر فعال‌سازی مراکز تعطیل، واحدهای تولیدی جدیدی مثل گلخانه‌ها راه‌اندازی شده که همه مصداق جهش تولید و اقتصاد مقاومتی است.

وی با بیان اینکه دغدغه همه مسوولان نظام خدمت به مردم و رفع چالش‌های جامعه است، اظهارداشت: با وجود شرایط سخت اقتصادی مردم صبر کردند و مسوولان در هر رده ای برای حل این نگرانی و سختی‌ها تلاش می‌کنند.

به گفته وی تمام نهادهای اداری رفع مشکلات جامعه را در حوزه‌های مختلف پیگیر هستند اما این پاسخگویی باید در چهارچوب قوانین و مقررات باشد.

وی در بخشی از سخنان خود به توسعه گلخانه‌ها و بخش‌های تولیدی و گردشگری تیران و کرون اشاره و اضافه کرد: این شهرستان در چند سال اخیر روند رو به توسعه ای داشته و آینده خوبی را خواهد داشت.

رییس سازمان جهاد کشاورزی اصفهان در این سفر گفت: اجزای قانون رفع تداخلات اراضی کشاورزی و صدور سندهای مالکیتی اقدام اساسی دولت برای کاهش مناقشات و پرونده‌های قضایی شده است.

مهراد مرادمند افزود: با این اقدام حق و حقوق مردم ضایع نمی‌شود و تخلفات اراضی و کلاهبرداری کاهش می‌یابد و سند کامل به مالکین زمین‌ها داده می‌شود.

وی ادامه داد: با این کار اختلافات مردم و نهادهای دولتی به دادگاه‌ها نمی رود و اثرات این اقدام در جامعه به جای خواهد ماند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی اصفهان اضافه کرد: تسریع این اقدام ضرورت دارد و باید نیرو و امکانات خاصی برای این کار پیش بینی شود تا با سرعت بیشتری کار پیش برود.

وی اضافه‌کرد: ابن اقدام به صورت مشترک بین سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل ثبت اسناد اصفهان در حال اجراست و اولین سند در تیران و کرون آماده شد که به مالک آن داده می شود.

افتتاح همزمان گلخانه رز صورتی و ۹۶ گلخانه سبزی و صیفی با ظرفیت ۵۰۰ نفر اشتغال،افتتاح پارک روستای افجان، افتتاح خانه بهداشت روستای تنداران و ۳۶ واحد مسکونی محرومین در سفر استاندار و مدیران کل استانی به تیران و کرون انجام شد.

توهین و اهانت به مسوولان مغایر با ارزش‌های دینی است

خانه بهداشت تندران توسط خیر اهل این روستا با هزینه بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال احداث شده است.

استاندار اصفهان در پایان سفر با سفر به روستای عزیزآباد یک واحد پرورش شترمرغ ققنوس با ظرفیت ۱۲۰۰ شتر مرغ مولد و پرواری با سرمایه گذاری ۹۰ میلیارد ریال و اشتغال ۱۷ نفر را افتتاح کرد.

توهین و اهانت به مسوولان مغایر با ارزش‌های دینی است

به دلیل تراکم فعالیت های دهه فجر، امکان حضور مسوولان استانی در تیران و کرون برای افتتاح ۱۳۹ پروژه عمرانی فراهم نشد که امروز با حضور استاندار اصفهان و معاون عمرانی استانداری و جمعی از مدیران کل برگزار شد.

استان اصفهان ۲۴ شهرستان دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خواب فرهاد در بیداری