دولت بدهی وزارت دفاع را پرداخت می کند


دولت بدهی وزارت دفاع را پرداخت می کند

تهران- ایرنا-نمایندگان مجلس دولت را مکلف کردند تسویه بدهی وزارت دفاع و نیروهای مسلح به بانک ها را همچون سایر دستگاه ها پرداخت کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، نمایندگان مجلس در نشست علنی نوبت سوم امروز-شنبه-در جریان بررسی بخش هزینه‌ای بودجه سال ۱۴۰۰ ارجاعی به کمیسیون تلفیق مجلس با پیشنهاد وحید جلال زاده عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مبنی بر الحاق جزء به جزء ۲ تبصره ۵ ماده واحده موافقت کردند.

براساس جزء الحاقی به جزء ۲ تبصره ۵ به ماده واحده؛ تا سقف ۶۰ هزار میلیارد ریال از منابع این جزء به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و شرکت های تابعه آن بابت تسویه بدهی ارزی ریالی خود به بانک مرکزی، بانک ها و موسسات اعتباری غیربانکی و همچنین تا سقف ۱۰ هزار میلیارد ریال بابت تسویه بدهی بانکی شرکت های تابعه وابسته به سازمان های نیروهای مسلح اختصاص یابد.

جلال زاده در تشریح پیشنهادش گفت: سال ها قبل وزارت دفاع خریدی از کشور ثالث انجام داده و بانک مرکزی بدهی آن را پرداخت کرده است، اما این وزارتخانه سال هاست که به این بانک بدهکار است، بنابراین ما از ظرفیت بند (و) تبصره ۵ استفاده می کنیم تا دولت در زمان تسویه بدهی برخی دستگاه ها، بدهی این وزارتخانه را نیز پرداخت کند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مجلس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عجیب ترین لباس الناز شاکردوست در اکران جدیدترین فیلم ! / این استایل بعید بود !