دبیر: به‌دنبال رفع مشکل محرابی هستم تا به کشتی برگردد


دبیر: 
به‌دنبال رفع مشکل محرابی هستم تا به کشتی برگردد

صبح امروز 16 اسفندماه مشکلات محمد محرابی فرنگی‌کار لرستانی در محل فدراسیون کشتی مورد پیگیری و بررسی قرار گرفت.

در ابتدای این نشست علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، ضمن مخالفت با انتشار برخی کلیپ‌ها در فضای مجازی گفت: جامعه از خانواده کشتی و کشتی‌گیر انتظار معرفت و مرام پهلوانی دارد و کشتی ما امروز نیازمند قهرمانانی از جنس پوریاولی و غلام‌رضا تختی است.

وی ادامه داد: نباید در مقابل مشکلات و سختی‌ها کم آورد و انتشار این کلیپ‌ها به چهره ورزش اول کشور در نگاه جامعه ضربه می‌زند و تبعات منفی به‌همراه دارد و باید با رسیدگی صحیح و به‌موقع جلویِ این رفتار اشتباه را گرفت و کاملاً با انتشار این‌گونه کلیپ‌ها در فضای مجازی مخالفم!

دبیر تأکید کرد: با توجه به شرایط خاص محمد محرابی به دنبال رفع مشکلات این عضو جوان از خانواده کشتی هستم و امیدوارم شرایطی به وجود آید که این جوان مستعد بتواند دوباره به کشتی برگردد.

طلایی المپیک سیدنی یادآور شد: بسیاری از قهرمانان و انسان‌های موفق از دل مشکلات رشد کردن و کشتی نیز ورزش قشر ضعیف جامعه است.

وی یادآور شد: مگر کم کشتی‌گیر موفق و مفید در اجتماع داریم؟ عباس جدیدی، علیرضا حیدری، رسول و امیر خادم، حمید سوریان، علیرضا رضایی و بسیاری دیگر از قهرمانان بزرگ کشتی می‌توانند هر کدام به تنهایی الگوی خوبی برای جوانان ایرانی باشند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله اسرائیل به سوریه و عراق همزمان با صدای انفجار در ایران