حسینی: صحنه‌های بازی را قبلا دیده بودیم!


مدافع ذوب‌آهن معتقد است نتایج خوب این تیم در نیم‌فصل دوم ادامه خواهد داشت.

حسینی: صحنه‌های بازی را قبلا دیده بودیم!
مدافع ذوب‌آهن معتقد است نتایج خوب این تیم در نیم‌فصل دوم ادامه خواهد داشت.

سید عبدالله حسینی با اشاره به برتری ذوب‌آهن مقابل ماشین‌سازی اظهار کرد: کاملا حساب شده بازی کردیم؛ پیش از مسابقه، کادر فنی آنالیز خوب و دقیقی از این مسابقه داشت و انگار تمام صحنه‌ها را قبلا دیده بودیم! مربیان نکات مهمی را به ما گفتند و هدفمان این بود که شروع خوبی داشته باشیم و به گل برسیم که همین اتفاق هم افتاد.

او ادامه داد: زدن گل زودهنگام به نفع ما شد و تاثیر زیادی در روحیه تیم داشت. تیم ما در این دیدار خیلی با نظم کار کرد و برنده شد تا دل هواداران را با این پیروزی شاد کنیم.

مدافع میانی ذوب‌آهن یادآور شد: این مسابقه برای ما فراتر از ۶ امتیاز داشت و شرایط‌مان را در جدول و از نظر روحی بهتر کرد. به این برد نیاز داشتیم تا به لیگ برگردیم و بازیکنان با روحیه و اعتماد به نفس بالاتری کارشان را ادامه دهند. قول می‌دهیم از هفته‌های بعد ذوب‌آهن بهتری می‌بینید.

حسینی درخصوص گل زودهنگام ذوب‌آهن برابر ماشین‌سازی ابراز کرد: از ابتدای هفته آقا مجتبی(حسینی) تاکید کرده بود که بازی را باید خیلی خوب شروع کنیم و زود به گل برسیم که خدا را شکر همینطور هم شد و خواسته کادر فنی را انجام دادیم.

او درباره تاثیر حضور حسینی روی نیمکت ذوب‌آهن عنوان کرد: از وقتی آقا مجتبی آمده تیم نظم خاصی گرفته و از سبک بازی تیم هم می‌شود این موضوع ر ا فهمید. هر بازیکنی وظیفه خود را انجام می‌دهد. قبلا شاید روی غافلگیری و بخاطر اشتباهات فردی گل می‌خوردیم، اما الان همه با مسوولیت بیشتری کار می‌کنند. با آنالیز قوی‌تر جلو می‌رویم و امیدوارم این روند و بردها ادامه داشته باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عجیب  الناز شاکردوست در یک مراسم رسمی! + عکس