تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی با بهترین قیمت در تصفیه آسا


همانطور که میدانید انواع دستگاه تصفیه آب خانگی در بازار ایران نیازمند سرویس و نگهداری و تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی بوده و هیچ کدام از انواع فیلتر تصفیه آب موجود در بازار که توانایی حذف املاح مضر موجود در آب آشامیدنی را داشته باشند امکان شست و شو و استفاده دوباره را ندارند. دستگاه تصفیه آب خانگی پس از اشباع شدن و کثیف شدن فیلترها نیاز به تعویض...

شما عزیزان برای تعویض فیلتر تصفیه آب در تهران، میتوانید از خدمات تعویض فیلتر شرکت تصفیه آسا بهره گیری نمایید. هزینه تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی در سایت تصفیه آسا کاملا مقرون به صرفه و اقتصادی بوده و کیفیت فیلتر آب خانگی ارائه شده توسط شرکت تصفیه آسا، تایوانی اصل و درجه یک میباشند. پیشنهاد میکنیم جهت دریافت خدمات تعویض فیلتر آب شیرین کن خانگی با کارشناسان فروش شرکت تصفیه آسا 02177167717 تماس حاصل فرمایید.

شرکت تصفیه آسا به ارائه خدمات تعویض و سرویس انواع دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل با سیستم های اسمز معکوس، الترافیلتراسیون، فیلترهای اینلاین و دیگر دستگاه ها میپردازد که برای اطلاع از قیمت فیلتر تصفیه آب شرکت تصفیه آسا پیشنهاد میکنیم با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

طبق مقاله فیلتر آب به انگلیسی Water Filter منتشر شده در ویکی پدیا :

یک فیلتر آب با کاهش آلودگی آب با استفاده از یک مانع فیزیکی خوب و ریزبافت یا با بهره گیری از یک فرآیند شیمیایی یا بیولوژیکی، ناخالصی های موجود در آب آشامیدنی آلوده را از بین میبرد. فیلترها برای اهداف مختلفی مانند تأمین آبیاری کشاورزی، آب آشامیدنی قابل دسترسی، آکواریوم های عمومی و خصوصی و استفاده ایمن از استخرها، آب را در ابعاد مختلف پاک میکنند.

	تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی با بهترین قیمت در تصفیه آسا

آموزش نحوه تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی

همانطور که اشاره کردیم، برای عوض کردن فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی نیازمند آچار حوزینگ، انبر دست، آچار ممبران و ابزار به خصوصی هستید که میتوانید از فروشگاه اینترنتی تصفیه آب تصفیه آسا خریداری نمایید. با این حال سرویس دستگاه نیازمند دقت و دانش فنی بوده تا پس از تعویض فیلتر تصفیه آب 6 مرحله ای، موارد مهمی نظیر کربن گیری دستگاه تصفیه آب خانگی، هواگیری دستگاه تصفیه آب خانگی و برطرف کردن نشتی های دستگاه فراموش نشود. ضمن این که ترتیب مراحل فیلترهای تصفیه آب بسیار در عملکرد دستگاه نقش بسزایی داشته و میبایست حتما به درستی رعایت شوند.

طبق مقاله تعویض فیلتر تصفیه آب منتشر شده در سایت تصفیه آسا :

تعویض فیلتر تصفیه آب 6 مرحله ای 7 مرحله ای یونیزه قلیایی و 8 مرحله ای اکسیژن ساز، همگی نیاز به بررسی اصول و قواعد خاص خود را دارند و در صورتی که در این امر فنی نباشید، می‌تواند به قطعات دستگاه تصفیه آب خانگی و خود شما صدماتی وارد نماید. عدم تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی نیز در زمان‌های مناسب باعث اشباع و کثیف شدن فیلتر تصفیه آب می‌گردد و منجر به کاهش کیفیت آب آشامیدنی تصفیه شده شما خواهد شد.

توجه کنید که حتی زمان تعویض فیلتر در بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران نیز گذشته باشد، نمی‌تواند آب آشامیدنی لوله کشی شهری را به خوبی و آن طور که باید تصفیه نماید و شما به بهترین سختی آب برای آشامیدن دست نخواهید یافت.

شرکت تصفیه آسا بزرگترین مرکز فروش دستگاه تصفیه آب در تهران و ایران و عرضه کننده دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل در سراسر ایران محسوب می‌گردد که مرکز خرید اینترنتی فیلتر تصفیه آب در ایران، با ارائه خدمات تعویض فیلتر در تهران و فروش فیلتر آب خانگی با ارسال رایگان به سراسر ایران است. در این مطلب سعی داریم تا آموزش روش صحیح چگونگی تعویض فیلتر آب تصفیه کن خانگی را به شما عزیزان توضیح دهیم.

	تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی با بهترین قیمت در تصفیه آسا

زمان تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی

هر کدام از فیلترهای آب تصفیه کن خانگی عمر مفید خاص خود را دارند و دیر عوض کردن آنها میتواند هم کیفیت آب تصفیه شده خروجی دستگاه را کاهش داده و هم میتوانید باعث صدماتی به قطعات دستگاه آب تصفیه کن شما شود. قبل از این که روش و طریقه تعویض فیلتر تصفیه آب را فرا بگیرید پیشنهاد میکنیم در رابطه با هر فیلتر مطالعاتی انجام داده و اطلاعات مهمی در رابطه با عملکرد هر فیلتر بدست آورید تا هم طرز کار دستگاه را متوجه شده و هم بتوانید بهترین زمان تعویض فیلترهای آب تصفیه کن را تشخیص دهید.

فیلتر مرحله اول تصفیه آب خانگی فیلتر پلی پروپیلن pp بوده و وظیفه آن حذف املاح درشت همچون شن و ماسه و گل و لای و رسوبات بزرگتر از 5 میکرون است. پس از عبور زنگ لوله و رسوبات، این فیلتر از رنگ سفید به رنگ قرمز زنگ لوله تغییر پیدا میکند. وقتی این فیلتر کاملا اشباع شود زمان تعویض آن فرا رسیده و نحوه تعویض فیلتر مرحله اول نیز به این صورت است که با آچار حوزینگ مرحله اول را باز کرده و فیلتر تصفیه آب تایوانی را جایگزین فیلتر قبلی مینمایید. زمان تعویض فیلتر مرحله اول بین 4 الی 6 ماه است.

فیلتر مرحله دوم تصفیه آب خانگی فیلتر کربن اکتیو گرانول فعال است که به gac udf مشهور است. وظیفه فیلتر کربن اکتیو، حذف کلر و مواد جانبی کلر همچون کلرامین از آب آشامیدنی بوده و با آزادسازی یون مثبت و منفی به این وظیفه میپردازد. فیلتر کربن اکتیو با دارا بودن دانه های کربن گیاهی پس از حذف کلر که یک ماده شیمیایی در آب آشامیدنی لوله کشی شهری است از ریزش مو و چروک شدن پوست بدن انسان جلوگیری مینماید.

فیلتر مرحله سوم تصفیه آب خانگی فیلتر کربن بلاک فشرده که به cto مشهور است و مواد جانبی کلر را از آب آشامیدنی حذف مینماید. از دیگر وظایف این فیلتر جلوگیری از عبور املاح درشت به فیلتر مرحله چهارم ممبران اسمز معکوس است. فیلتر کربن بلاک در واقع مکمل فیلتر کربن اکتیو میباشد. عمر مفید و زمان تعویض فیلترهای 1و2و3 سه گانه تصفیه آب خانگی هر 4 الی 6 ماه بوده و قیمت فیلترهای سه گانه تصفیه آب در بازار نیز از جنس درجه دو و سه بی کیفیت با قیمتهای 30 هزار تومان شروع شده و تا فیلترهای تصفیه آب اصل تایوان که تا 200 هزار تومان قیمت دارند میباشد.

فیلتر مرحله چهارم ممبران اسمز معکوس قدرتمندترین فیلتر جهت حذف املاح مضر بسیار ریز موجود در آب آشامیدنی همچون نیترات، نیتریت، آرسنیک، آلومینیوم و... است. این املاح مضر بسیار ریز تا ابعاد 0,0001 میکرون کوچک بوده و با چشم دیده نمیشوند. فیلتر ممبران یک فیلتر 13 لایه بسیار ریزبافت است که پس از حذف املاح بسیار مضر و سرطانزا در آب آشامیدنی آنها را به پساب فاضلاب هدایت مینماید. شما عزیزان همچنین میتوانید نحوه تعویض فیلتر ممبران تصفیه آب را در سایت تصفیه آسا مطالعه نمایید :

طرز تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی اصول و قواعد خاص خود را دارد که باید حتما در نظر گرفته شود . در صورتی که به نحوه تعویض فیلتر ممبران تصفیه آب و مراحل دیگر توجه نشود دستگاه تصفیه آب خانگی شما اعم از فیلتر تصفیه آب و قطعات آن آسیب میبیند و کیفیت آب آشامیدنی خروجی از دستگاه همانند گذشته نخواهد بود . همچنین فیلتر ممبران تصفیه آب خانگی که قلب اصلی آب تصفیه کن محسوب میشود و اصل کیفیت آب آشامیدنی خروجی دستگاه به تعویض فیلتر ممبران بستگی دارد .

پیشنهاد میکنیم در صورتی که در این مورد تخصص ندارید از کارشناسان فنی شرکت تصفیه آسا برای این منظور درخواست نمایید . شرکت تصفیه آسا به ارائه خدمات تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب تایوانی خانگی با بهترین هزینه تعویض فیلتر تصفیه آب در تهران میپردازد و در اسرع وقت امر شما را در محل شما با بهترین فیلتر تصفیه آب خانگی انجام خواهند داد .

بهترین زمان تعویض فیلتر ممبران یکسال و نیم الی دو سال است اما تا زمانی که سختی آب آشامیدنی زیر عدد 100 باشد و کتری شما رسوب نزند نیازی به تعویض ممبران آب تصفیه نخواهید داشت. بستگی به مصرف شما عمر مفید ممبران میتواند کمتر از یکسال و نیم یا بیشتر از دو سال باشد. انواع بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران از فیلتر ممبران فیلمتک 13 لایه ریزبافت هولوگرام رنگی برای تصفیه آب آشامیدنی استفاده مینمایند. تصفیه آب مینروا، بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی اصل در ایران است که جزو برندهای معتبر تصفیه آب محسوب میشود.

	تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی با بهترین قیمت در تصفیه آسا

فیلتر پست کربن خطی مرحله پنجم تصفیه آب خانگی post carbon با بهبود بو، طعم، رنگ آب آشامیدنی خواص آب شیرین کن خانگی دارد و پس از یکسال نیاز به تعویض فیلتر آب شیرین کن خانگی در مرحله پنجم خواهد بود. توجه کنید که در زمان تعویض فیلترها، به جهت فیلترهای بالایی به خوبی دقت نمایید زیرا در صورت اشتباه در این موضوع آب آشامیدنی تصفیه نخواهد شد.

فیلتر مینرال معدنی ساز آخرین مرحله از تعویض فیلتر تصفیه آب شش مرحله ای شما است و عملکرد آن حفظ املاح مفید مناسب و مورد نیاز بدن انسان در آب آشامیدنی تصفیه شده همچون کلسیم، منیزیم، سدیم، بی کربنات و... است. فیلتر مینرال معدنی ساز هر یکسال نیاز به عوض کردن داشته و طریقه تعویض آن نیز همچون فیلتر پست کربن با باز کردن اتصالات کوئیک فیتینگ میباشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پایان ماجراجویی آمریکا در آفریقا