عربشاهی: تساوی پرسپولیس برابر صنعت نفت آبادان عادلانه بود/ نبود آقایی در بازی احساس می‌شد


عربشاهی: تساوی پرسپولیس برابر صنعت نفت آبادان عادلانه بود/ نبود آقایی در بازی احساس می‌شد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره تساوی این تیم برابر تیم صنعت نفت آبادان توضیحاتی را بیان کرد.


پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره تساوی این تیم برابر تیم صنعت نفت آبادان توضیحاتی را بیان کرد.

ضیا عربشاهی، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با ‌خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تساوی این تیم برابر صنعت نفت آبادان اظهار کرد: تیم صنعت نفت آبادان آمده بود تا امتیاز کامل را به حریف خود ندهد و در درجه اول یک امتیاز در این بازی برای این تیم آبادانی مهم بود. خط میانی ۲ تیم در دقایق ۷۰، ۸۰ بازی اشتباهاتی داشتند و ضربات بی هدف رد و بدل می‌شدند. در مجموع بازی با کیفیتی شاهد نبودیم و تساوی در این بازی عادلانه بود.

او ادامه داد: تیم پرسپولیس در بازی رفت توانسته بود تیم صنعت نفت آبادان را یک بر هیچ ببرد. صنعت نفت آبادان فوتبال را خوب بازی می‌کند، این تیم بازیکنی به نام ریکانی دارد که تا کنون ۷ گل زده است و یک بازیکن گلزن محسوب می‌شود. او بازیکن تکنیکی و قدرت بدنی اش عالی است. خالقی فر هم جزء بازیکنان خوب صنعت نفت آبادان است.

بازی درگیرانه در میانه زمین مسابقه شاهد بودیم

عربشاهی بیان کرد: تیم صنعت نفت آبادان خط دفاع محکم و خط هافبک قدرتمندی در اختیار دارد. تیم پرسپولیس برای کسب ۳ امتیاز روانه مسابقه شد تا از کورس قهرمانی دور نشود. زمانی که بازی شروع شد، صنعت نفت آبادان از جلو عمل پرسینگ را انجام می‌داد و اجازه نمی‌داد تا پرسپولیس از خط دفاع خود بازی را شروع کند. در مجموع بازی قدرتی و سنگینی را در نیمه اول شاهد بودیم و توپ در میانه زمین مسابقه رد و بدل می‌شد، اما خطر آن چنانی روی دروازه‌ها نبود. بازی درگیرانه را در میانه زمین مسابقه شاهد بودیم و ۲ تیم اجازه فکر کردن را به یکدیگر نمی‌دادند.

پیشکسوت پرسپولیس گفت: تیم پرسپولیس امروز یک تعویض داشت و با سیستم خطی۲ -۴-۴ بازی می‌کرد. حسینی، کنعانی زادگان، شیری و شجاعی در خط دفاع و سرلک و نوراللهی به عنوان هافبک‌های دفاعی و و نعمتی و پهلوان به عنوان وینگر‌های چپ و راست و امیری و عالیشاه در خط حمله بازی می‌کردند.

کمبود آقایی در بازی احساس می شد

او افزود: نوراللهی به خط حمله در نیمه اول اضافه نمی‌شد و در کنار سرلک بود. سرخپوشان احتیاط را در پیش گرفته بودند. سعید آقایی در این بازی حضور نداشت؛ شجاعی جایگزین این بازیکن و کمبود آقایی در این بازی احساس شد، چون به خوبی به خط حمله اضافه می‌شود.

او بیان کرد: نیمه دوم بازی خیلی بهتر از نیمه اول برگزار شد. کادر فنی تیم پرسپولیس دست به تغییر تاکتیک خود زد و نوراللهی را یک مقدار آزادتر گذاشت. او به عنوان یک مهاجم دوم به خط حمله اضافه شد و این بازیکن اجازه پیدا کرد که در حملات تیم شرکت کند. سرخپوشان در نیمه دوم روان‌تر بازی کردند و یک مقدار فشار بیشتری به تیم صنعت نفت آبادان آوردند. درست است این بازی گل نداشت، اما فوتبال قشنگی را شاهد بودیم.

او خاطر نشان کرد: تیم پرسپولیس می‌توانست این بازی را پیروز شود، اما تیم صنعت نفت آبادان اجازه نمی‌داد تا سرخپوشان از روند تیمی و تاکتیکی خود به نحو احسن استفاده کنند و همین موضوع باعث شد که پرسپولیس نتواند خطر آن چنانی روی دروازه حریف آبادانی خود داشته باشد.

بیشتر بخوانید

صنعت نفت آبادان صفر - پرسپولیس صفر/ شاگردان پورموسوی ترمز سرخپوشان را کشیدند

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو