دیدار دبیر شورای معارف سیما با معاون ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی


دیدار دبیر شورای معارف سیما با معاون ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی

دیدار دبیر شورای معارف سیما با معاون ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی دبیر شورای معارف سیما با معاون مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، دبیر شورای معارف سیما و مدیر شبکه قرآن در سفر به مشهد مقدس با معاون مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی دیدار و گفتگو کرد. جواد شیخ اکبری در این جلسه که پیرامون پوشش رسانه ا یی برنامه های آستان قدس رضوی در مناسبتهای ماه رجب و شعبان در شورای معارف سیما برگزار شد، گفت: ارتقای ک یفیت و محتوای برنامه های معارفی با ساختارهای جدید و جذاب، مهمترین راهبرد شورای معارف سیماست.

دبیر شورای معارف سیما تمرکز بر تولید آثار شاخص ماندگار و برنامه سازی مشترک در حوزه مباحث شبهات را مهم ارزیابی وابراز امی دواری کرد با هماهنگی مرکز رسانهایی آستان قدس، برنامه ریزی دقی قی برای پوشش رسانه ایی مراسم مبعث و اعیاد شعبانیه داشته باشیم.

دبیر شورای معارف سیما با اشاره به تقارن اعیاد شعبانی ه وعید نوروز به پوشش کامل تصویری مراسم تحویل سال در حرم مطهر رضوی با توجه به شیوع کرونا و احتمال محدودیتهای سفر و پخش آن از شبکه قرآن و معارف سیما تاکید کرد و همچنین گفت : مراسم نیمه شعبان و احیای آن بصورت زنده از حرم مطهر رضوی انجام و از طریق شبکه های سیما پوشش داده می شود. برنامه ریزی ویژه برای ماه مبارک رمضان با محوری ت قرآن کریم و شعار قرآن کتاب زندگی، تشک یل کار گروه مشترک در مباحث محتوایی و کارشناسی بی ن شورای معارف سیما با مجموعه آستان قدس رضوی از دیگر محورهای مطرح شده در جلسه بود .

محمد مهدی خیرجو نیز در این دیدار از تغییر نام صحن جامع رضوی همزمان با عید مبعث خبر داد و یکی از دغدغه ها ی آستان قدس رضوی را کار در حوزه کودک و معرفی اهل بیت علیهم السالم بویژه امام رضا علیه السالم برای کودکان عنوان کرد . وی به برنامه های ویژه تحو یل سال حرم مطهر رضوی اشاره کرد و گفت: با توجه به محتوای غنی دعای هفتم صحی فه سجاد یه، ویژه برنامه خاصی را برا ی چهارم شعبان و والدت امام سجاد عل یه السالم تدارک دیده ایم . در این جلسه همچنین رئیس صداوسیما ی مرکز خراسان رضوی با بیان اینکه 81 مرکز تلویزیونی و رادیویی استانی وجود دارد، گفت: با برنامه ریزی و هماهنگی بین استان ها می توان از ظرفیت مراکز استفاده استفاده کرد . محسن نصرپور همچن ین محور بودن شورای معارف سی ما در مناسبتهای خاص را در برنامه های آستان قدس رضوی خواستار شد. حجت االسالم و المسلمین بخشی، نماینده امور فرهنگی حرم مطهر رضوی نیز در این دیدار درباره برنامه های شب مبعث، اعیاد شعبان یه، نیمه شعبان و همچن ین مراسم ها ی سال تحویل و ماه مبارک رمضان با محوریت نشاط معنوی توضیحاتی ارائه کرد.

پایان پیام/49

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...