توزیع 386 تُن انواع کالاهای اساسی ویژه تنظیم بازار در خوسف


توزیع 386 تُن انواع کالاهای اساسی ویژه تنظیم بازار در خوسف

اکبری گفت: 386 تُن انواع کالاهای اساسی ویژه تنظیم بازار در سال جاری، در شهرستان خوسف توزیع شد.

«علیرضا اکبری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با اشاره به اقدامات انجام شده در حوز تنظیم بازار به منظور فراهم کردن بستری امن برای مصرف کننده، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 386 تُن انواع کالاهای اساسی ویژه تنظیم بازار در شهرستان خوسف توزیع شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان خوسف از تعریف شبکه توزیع در نقاط متعدد شرستان در راستای جلوگیری از ازدحام شهروندان با رعایت پروتکل های بهداشتی و همچنین در دسترس بودن هرچه بهتر برای مصرف کننده خبر داد و افزود: نصب بنر تنظیم بازار با درج قیمت برای مصرف کننده به منظور جلوگیری از تخلفات احتمالی انجام شده است.

اکبری با اشاره به توزیع 386 تُن انواع کالاهای اساسی ویژه تنظیم بازار در خوسف، گفت: از این رقم در حال حاضر چهار تُن شکر در حال توزیع اشت.

وی ادامه داد: همچنین به منظور تنظیم بازار در ایام پایانی سال، 25 تُن روغن جامد و 10 تُن برنج هندی و پاکستانی در حال جذب است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان خوسف در ادامه از برگزاری جلسات فرعی و اصلی تنظیم بازار و برگزاری گشت های مشترک به صورت روزانه با ادارات مرتبط خبر داد و گفت: شهرندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف همانند گرانفروشی، عرضه خارج از شبکه و موارد دیگر باید مراتب را برای رسیدگی به سامانه 124 این اداره اطلاع دهند.

پایان پیام/575

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دومین جلسه مجازی آمریکا و اسرائیل درباره حمله به رفح