فعالیت کانون‌های مساجد تحقق عمران معنوی مساجد است


فعالیت کانون‌های مساجد تحقق عمران معنوی مساجد است

مدیر حوزه علمیه فومن با بیان اینکه کانون‌های مساجد نقش استثنایی و تعیین کننده در سطح جامعه دارند گفت: از اهداف ستاد کانون‌های مساجد باید این باشد که مسجد کانون و مرکز تفکر اسلامی باشد و بحث قوت‌بخشی به عمران معنوی مساجد را دنبال کند.

حجت‌الاسلام«ولی قربانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن اظهار کرد: نقش مساجد بعد از انقلاب بسیار پررنگ شد و در تمام صحنه‌های مورد نیاز، همه پشتیبانی‌ها از مساجد بود.

مدیر حوزه علمیه فومن با بیان اینکه حتی در جریان کرونا هم مقام معظم رهبری در راستای رزمایش همدلی فرمودند، بچه‌های مسجد بودند که آغازگر این برنامه شدند افزود: اصلی‌ترین پایگاه حمایت از جریان رزمایش همدلی مساجد بودند.

وی با بیان اینکه اکنون در آستانه عید نوروز بچه‌های کانون‌های مساجد در حال جمع‌آوری کمک برای نیازمندان و مستمندان هستند گفت: کانون‌های مساجد نقش استثنایی و تعیین کننده در سطح جامعه دارند.

حجت‌الاسلام قربانی با بیان اینکه کانون‌های مساجد در طول سال با برگزاری برنامه‌های متنوع درصدد جذب جوانان و نوجوانان به مسجد هستند تصریح کرد: در شهرستان فومن هم کانون‌های مساجد با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی اقدام به برگزاری کلاس‌های قرآنی و ورزشی می‌کنند تا سهمی در جذب این قشر از جامعه داشته باشند.

مدیر حوزه علمیه فومن با اشاره به اینکه به طور یقین در بروز خصلت‌های ولایتمداری و حب اهل بیت(ع) مساجد نقش بسیار مهمی داشته است بیان کرد: یکی از راه‌های مقابله با ناتو فرهنگی، مسئولیت‌بخشی به جریان جوانان کشور است که کانون‌های مساجد این مهم را در دستور کار خود دارند.

وی خاطرنشان کرد: از اهداف ستاد کانون‌های مساجد باید این باشد که مسجد کانون و مرکز تفکر اسلامی باشد و بحث قوت‌بخشی به عمران معنوی مساجد را دنبال کند.

پایان پیام/526

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی