کانون فرهنگی هنری شهید«مصطفی نوروزی» راه اندازی می شود


کانون فرهنگی هنری شهید«مصطفی نوروزی» راه اندازی می شود

حجت الاسلام نعمتی قرا از اعلام آمادگی ستادهماهنگی کانون های مساجد مازندران برای تشکیل کانون فرهنگی هنری مسجد به نام شهید« مصطفی نوروزی» به پاس نکوداشت یاد و نام و خاطره این شهید والامقام خبر داد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، آئین تکریم خانواده شهید مدافع امنیت«مصطفی نوروزی» در راستای نکوداشت سالروز تشکیل کانون های مساجد امروز( 13اسفند) با حضور «عباس زارع» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و حجت الاسلام «رجب نعمتی قرا» سرپرست ستادهماهنگی کانون های مساجد دیارعلویان در بیت شریف این شهید والامقام برگزار شد.

حجت الاسلام «رجب نعمتی قرا» در این دیدار ضمن دلجویی از خانواده شهید مصطفی نوروزی شهید مدافع امنیت از بسیجیان حوزه محمد رسول‌الله (ص) شهرستان ساری که همزمان با ایام شهادت امام هادی (ع) در استان سیستان و بلوچستان، به‌عنوان سرباز گمنام امام زمان (عج) در حین ماموریت گشت عملیاتی برای تامین امنیت به فیض شهادت نائل آمد، اظهار کرد: به خود می بالیم و شکرگذار خداوند متعال هستیم که برنامه های 28امین سالروز تشکیل کانون های فرهنگی هنری مساجد را با حضور در بیت شریف شهید امنیت «مصطفی نوروزی» آغاز کردیم .

سرپرست ستادهماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران بابیان اینکه امنیت و آسایش کشور را مدیون خون پاک شهدا و ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، دفاع از حرم آل الله، مدافع امنیت هستیم، افزود: تجدید میثاق با شهدا، ادامه حرکت این مردان خدایی است.

وی به اجرای طرح «سه‌شنبه‌های تکریم» با محوریت تجدید میثاق با شهدا و تکریم خانواده های معظم شهدا اشاره کرد و گفت: بچه های مسجد با حضور در بیت شهدا، علاوه بر ادای احترام به مقام شامخ شهدا از خانواده معظم آن‌ها دلجویی می‌کنند.

حجت الاسلام نعمتی قرا از اعلام آمادگی ستادهماهنگی کانون های مساجد مازندران برای تشکیل کانون فرهنگی هنری مسجد به نام شهید« مصطفی نوروزی» خبر داد و افزود: همچنین این آمادگی در کانون های مساجد استان وجود دارد که وصیت نامه شهید مصطفی را اطلاع رسانی، تبیین و ترویج کند.

وی به فعالیت کتابخانه های کانون های مساجد استان اشاره کرد یادآورشد: برگزاری مسابقات فرهنگی از وصیت نامه شهدا نیز در دستور کار این کتابخانه ها قرار دارد. می توانیم وصیت نامه شهید «مصطفی نوروزی» نیز محور این مسابقات کتابخوانی باشد.

به گزارش شبستان،شهید مدافع امنیت «مصطفی نوروزی» که همزمان با ایام شهادت امام هادی(ع) در استان سیستان بلوچلستان حین انجام ماموریت در کنارک آب های خلیج چابهار به درجه رفیع شهادت نائل آمد،(2اسفند) به صورت خودرویی و با حضور گسترده مردم شهید پرور ساری مرکز مازندران از حسینیه عاشقان کربلا تا آرامگاه ملامجدالدین تشییع و پس از اقامه نماز توسط حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری برپیکر مطهر این شهید والامقام، مراسم خاکسپاری شهید مصطفی در جوار شهید مدافع حرم «محمود رادمهر» انجام شد.

پایان پیام/286

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان