18 اسفند برترین های فهما در جنوب کرمان تجلیل می شوند 


18 اسفند برترین های فهما در جنوب کرمان تجلیل می شوند 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان گفت: در نظر داریم در وبیناری که به مناسبت گرامیداشت 18 اسفند سالروز تاسیس کانون های مساجد برگزار می شود از برترین های فهمای جنوب کرمان تجلیل کنیم.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به در پیش بودن ۱۸ اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد، گفت: مراسم گرامیداشت بیست و هشتمین سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد همراه با اختتامیه فهمای ۱۳۹۹ در جنوب کرمان، برگزار می‌شود.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان بیان کرد: هر ساله در این روز با حضور اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان گردهمایی برگزار می شد اما امسال با توجه به شرایط موجود و برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا این گردهمایی برگزار نمی شود.


وی افزود: البته امسال ویژه برنامه هایی برای گرامیداشت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد در نظر گرفته شده که به صورت وبیناری برگزار می شوند.


خوبی زاده ابراز کرد: بر همین اساس در نظر داریم در این وبینار از برترین های فهمای جنوب کرمان اعم از رابطین، کانون های فرهنگی هنری مساجد استانی و شهرستانی و نیز کارشناسان فهما تجلیل کنیم.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان ادامه داد: علاوه بر این نیز قصد داریم هم زمان با این روز، کانون هایی که به تازگی مجوز الکترونیکی فعالیت آنها صادر شده را طی مراسمی افتتاح کنیم.


خوبی زاده مقابله با تهاجم فرهنگی را هدف اصلی از تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد برشمرد و عنوان کرد: دشمنان این نظام و انقلاب سعی دارند با تهاجم فرهنگی نوجوانان و جوانان ما که آینده سازان این مملکت اسلامی هستند را از ارزش های اسلامی دور کنند.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان در خاتمه تاکید کرد: کانون های مساجد برای مقابله با تهاجم فرهنگی می توانند با اجرای برنامه های فرهنگی و هنری مسجد محور، نوجوانان و جوانان را جذب مساجد کرده و بین آنها با مسجد پیوند برقرار کنند.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا