طرح برگزاری کلاس های تنیس در مساجد «برادفورد»


طرح برگزاری کلاس های تنیس در مساجد «برادفورد»

مساجد در «برادفورد» انگلیس امکان برگزاری کلاس های تنیس برای زنان و کودکان مسلمان را به منظور تشویق آنها به ورزش فراهم کرده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «lta»، مساجد در «برادفورد» انگلیس امکان برگزاری کلاس های تنیس برای زنان و کودکان مسلمان را به منظور تشویق آنها به ورزش فراهم کرده اند.

برای «نالت تاکر»، مربی ورزشی مستقر در یورکشایر ، ایجاد فرصت برای بسیاری از جوانان برای درگیر شدن با ورزش یک آرزوی همیشگی بوده است و حالا مساجد برادفورد این امکان را برای او فراهم آورده اند.

نالت در سال 2014 میلادی موسسه « Sports Academy Trust » را تاسیس کرد.

این مرکز یک موسسه خیریه ثبت شده است که دروس ورزشی از جمله مربیگری تنیس را به جوامع مخعتلف در برادفورد ارائه می دهد.

چهار سال بعد ، او از طریق برنامه « LTA SERVES » شروع به برگزاری جلسات تنیس در تعدادی از کلیساها و مساجد و مدارس دینی کرد.

نالت می گوید: من اولین بار فراگیری تنیس را پس از رفتن به یک کارگاه آموزشی فراگیر آغاز کردم و در آنجا پروژه ای را کشف کردم که امیدوار بودم بتوانم آن را وارد جامعه کنم.

وی افزود: ما شروع به ارائه جلسات در مدارس و محیط های دینی مانند مساجد در بردفورد کردیم؛ همه از این طرح استقبال کردند و آن را دوست داشتند ، بنابراین این طرح همه گیر شد.

نالت همچنین گفت: در برادفورد یک جامعه بزرگ مسلمان وجود دارد و و کودکان مسلمان از 8:30 صبح تا 3:30 بعد از ظهر به مدرسه می روند و سپس به خانه می روند و از ساعت 5 عصر به بعد هم به مسجد می روند.

وی گفت: ما ابتکاری را ارائه دادیم که بر اساس آن جلسات تنیس در مساجد به صورت رایگان ارائه شود و حتی به کارکنان مساجد آموزش داده شود فقط برای اینکه همه با هم بتوانیم یک ساعت ورزش کنیم.

پایان پیام/7

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید