خیران مهریز 110 سری جهیزیه برای نیازمندان تهیه کردند


خیران مهریز 110 سری جهیزیه برای نیازمندان تهیه کردند

یزد- ایرنا- فرماندار مهریز گفت: خیران این شهرستان با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره)، مراکز نیکوکاری، نمایندگی دفتر آستان قدس رضوی و همچنین مردم نوعدوست با اهدا 25 میلیارد ریال ، 110 سری جهیزیه تهیه و در اختیار زوج‌های جوان نیازمند قرار دادند.

رضا زارع زاده مهریزی روزیکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اقدام همزمان با برگزاری پویش جهیزیه رضوی و در راستای سرعت بخشیدن به ازدواج زوج‌های بی‌بضاعت و کم‌بضاعت صورت گرفت .

وی ادامه داد: این پویش با محوریت ستاد جهیزیه و ۱۲ موسسه خیریه و تامین جهیزیه از ولادت حضرت زهرا (س) تا ولادت امیرالمومنین علی (ع) فراهم و بین زوج‌های نیازمند توزیع شد.

وی به تعداد زوج های جوان نیازمند شهرستان که در انتظار تامین لوازم اولیه زندگی هستند اشاره ای نکرد.

این مسوول با قدردانی از همکاری تمامی دستگاه‌ها و مردم نوعدوست شهرسنتان به خصوص خیران بیان کرد: از همیاری افرادی که در این امر خِیر کمک کردند ،جای سپاس فراوان است .

زارع زاده مهریزی گفت: از استاندار یزد که عنایت ویژه‌ای نسبت به این موضوع داشت ، قدردانی می‌شود، انتظار می رود، این پویش بر حسب ضرورت همچنان در شهرستان ادامه یابد.

وی یادآور شد: اگر زمینه ازدواج آسان با همکاری خانواده ها، خیران ،همراهی مردم و مسوولان فراهم شود این کار در پیشگیری از بسیاری مشکلات فرهنگی و اقتصادی موثر است و در این زمینه برای تهیه جهیزیه از سوی نهادهای مربوطه آمادگی وجود دارد .

همچنین وی در هفتم اسفندماه امسال گفته بود: استاندار یزد ۲ میلیارد ریال برای خرید جهیزیه به برگزاری پویش رضوی که به همت مراکز نیکوکاری و خیران نوعدوست شهرستان شروع شد کمک کرد .

زارع زاده مهریزی در مراسم جشن این پویش افزود: با کمک محمدعلی طالبی، ۲۰ سری جهیزیه تهیه و به همراه سایر وسایلی که خریداری و بین زوج‌های نیازمند منطقه توزیع شد.

شهرستان مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا