حوزه علمیه خواب بماند، جان اسلام از کف خواهد رفت


حوزه علمیه خواب بماند، جان اسلام از کف خواهد رفت

مسأله ساسی مانکن، یک مسأله ساده نیست، باید به دنبال ریشه‌های نفوذ آن در فرهنگ و جامعه پرداخت و با آن‌ها مبارزه کرد. نفوذی‌هایی که در لباس خودی، به خودی تیر خلاص می‌زنند.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، مسأله نفوذ فرهنگی در سطوح مختلف جامعه ایرانی و اسلامی، یک مسأله جدی است. روزی بود که افرادی مانند جیسون رضاییان که یک بازوی آن، سازماندهی دختران نوازنده و خواننده دوره گرد بود، برای نهادهای امنیتی، شاه مهره به حساب می‌آمدند، افرادی که سطح نفوذ آنها به قدری بود که از مزه آدامس ریاست جمهوری نیز مطلع بودند!

حوزه علمیه خواب بماند، جان اسلام از کف خواهد رفت

پس از چندی، دستگیری جاسوس دیگری در دل دانشگاه‌های شیعه شناسی به نام کایلی مور گیلبرت، اثبات کرد نهادهای امنیتی مان در دستگیری و شناسایی این شاه مهره‌ها که امروز در حد نیم مهره نیز نیستند، به صورت موفقیت آمیزی عمل کرده‌اند، اما مسأله اصلی امروز، شکل گیری شبکه گسترده‌ای در میان معلمان، مربیان مهد و مربیان فرهنگی است که در بحبوحه جنگ شناختی دشمن، به نیرویی مؤثر تبدیل شده‌اند و در حال تکثیر تفکر نفوذی و جاسوسی خود هستند.

امروز قطعاً خطوط نفوذ فرهنگی که در اصل به دنبال فلج کردن شیعه و حوزه علمیه قم هستند، یکی از مهم‌ترین نکاتی است که باید در دستور کار هسته‌های فرهنگی آتش به اختیار و هسته‌های امنیتی مرتبط با آنتی تز انقلاب قرار بگیرد؛ چرا که تمرکز دشمن امروزه برای نابودی فرهنگ و جامعه در این شهر و کم رنگ کردن حوزه علمیه قم است. این نکته مهم درحالی است که شهر قم، مکتب ویژۀ شیعه انقلابی را دارد و دشمن به دنبال نابودی تفکر انقلابی از حوزه‌های علمیه است.

در اولین نگاه و اولین وهله، اقدامات و دشمنی استکبار با انقلاب اسلامی، امری طبیعی به نظر می‌آید. ساسان حیدری یا ساسی مانکن، همان فردی است که توسط سازمان تروریستی امنیت داخلی آمریکا تغذیه می‌شود و اجازه می‌یابد برای اهداف استکبار با پورن استارهای آمریکایی برقصد و آزادانه به تجویز موارد ضد اخلاقی به نوجوانان بپردازد.

حوزه علمیه خواب بماند، جان اسلام از کف خواهد رفت

انفجارهای پیاپی خمپاره‌های ساسی مانکن، ترکش‌هایی را به اطراف پرتاب کرد که سوزش آسیب‌های آن از بدن‌های مجروح و نیمه جان قابل ترمیم نخواهد بود. اما سؤال اینجاست که چه کسانی تلاش می‌کنند سوت این خمپاره‌ها را با بلند کردن موسیقی و فریاد آزادی آزادی و اجازه بدهید مردم شاد باشند خفه می‌کنند و چه کسانی توجه افراد را نسبت به این خمپاره اندازی‌ها جلب می‌کنند.

درباره اتفاق اخیر، به این موضوع رسیدیم که پیاده نظام فرهنگی دشمن، از این هم قوی‌تر است. بعضی از نفوذی‌های دشمن، لباس امداد را به تن داشتند و با لباس امداد، دشنه‌ای برهنه در آستین مخفی کرده بودند و به هر مجروحی که می‌رسیدند، دشنه را در گلویش فرو می‌کردند.

حوزه علمیه خواب بماند، جان اسلام از کف خواهد رفت

یکی از اساتید غرب زده دانشگاه آزاد اسلامی تهران که متأسفانه جامعه شناسی با رویکرد دینی را تدریس می‌کند، برای کاهش مفاسدی این چنینی، به ترویج موسیقی‌هایی از این دست و حتی ترویج فیلم‌های مستهجن را مؤثر دانسته است. آخر باید پرسید کدام انسان عاقلی به امثال شما مدرک تحصیلی داده است که چنین وقیحانه به ارائه فرضیات بی اساس می‌پردازید؟

کدام نهادی به شما این جرئت را داده است تا این افراد با نام دین، به ارائه راه‌حل‌هایی بپردازند که دین، آن را به هیچ عنوان قبول ندارد؟ آیا خداوند متعال در سرشت انسان این حق را داده است که انسان برای کاهش مفاسد اجتماعی، به گسترش و ترویج آن مفاسد بپردازند؟ این افراد حقیر و کوچک، نه‌تنها دین را نفهمیده و نشناخته‌اند، بلکه در دروس اجتماعی و دانشگاهی خودشان نیز، در سطحی نازل هستند و خداوند به دانشجویان و شاگردانی رحم کند که این جماعت استادی‌شان را بر عهده دارند!

حوزه علمیه خواب بماند، جان اسلام از کف خواهد رفت

حمایت امیرمهدی ژوله از ساسی مانکن. این حمایت در حالی است که امروزه چهره‌‌های انقلابی، توسط صداوسیما به دادگاه کشیده می‌شوند و از ژوله با فرش قرمز پذیرایی می‌شود!

پیاده نظام نفوذ فرهنگی دشمن، امروزه هوشمندانه به جان دین و حوزه روحانیت و معنویت مردم افتاده‌اند و چونان وحشی‌ها سینه اسلام را می‌درند تا جگر اسلام را از جا در بیاورند و تقدیم هندهای پست فطرت کنند. یکی آهنگ می‌خواند، یکی آن را برای بچه‌های مردم پخش می‌کند، یکی از آن حمایت می‌کند، وقتی برای برخورد وارد عمل می‌شوند، یکی می‌گوید اجازه بدهید مردم شاد باشند، دیگری هم برای خلاصی از مفاسد این فیلم، پیشنهاد می‌دهد فیلم‌های مستهجن در اختیار فرزندان قرار بگیرد!

آقایان علما و مراجع انقلابی که ندای امیدبخش شما همیشه پشتیبان ما بوده، پیش از این که این نیزه‌های زهرآلود، اسلام را زمین گیر کند، حوزه علمیه و شما باید این تن را محافظت کنید! البته مکروا و مکرالله والله خیرالماکرین سنت و وعده الهی است ولی از شما حرکت و از خدا برکت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معشوق