سوپرگل ستاره پیشین استقلال به سبک روبرتو کارلوس در لیگ برتر + سند


در بازی دیروز ذوب آهن و ماشین سازی ، فرشاد محمدی مهر ، بازیکن دو فصل پیش تیم استقلال و فعلی ذوب آهن یک گل از راه دور زیبا را به ثمر رساند. نوشته سوپرگل ستاره پیشین استقلال به سبک روبرتو کارلوس در لیگ برتر + سند اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

سوپرگل ستاره پیشین استقلال به سبک روبرتو کارلوس در لیگ برتر + سند

گل فرشاد محمدی مهر برای ذوب آهن در بازی با ماشین سازی
نویسنده : پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | ۷:۰۹

سوپرگل ستاره پیشین استقلال به سبک روبرتو کارلوس در لیگ برتر + سند

در بازی دیروز ذوب آهن و ماشین سازی ، فرشاد محمدی مهر ، بازیکن دو فصل پیش تیم استقلال و فعلی ذوب آهن یک گل از راه دور زیبا را به ثمر رساند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سبزپوشان اصفهانی در تیم ذوب آهن با مجتبی حسینی حال و روز خوشی دارند و اگرچه در اولین مسابقه برابر فولاد خوزستان با نتیجه یک بر صفر مغلوب شاگردان نکونام شدند، ولی خیلی زود و برخلاف نیم فصل اول به اولین پیروزی دست پیدا کردند و ماشین سازی را در هفته دوم مرحله برگشت با شکست ۲ بر صفر بدرقه کردند.

یکی از نکات ویژه این مسابقه شوت مهارناشدنی فرشاد محمدی مهر مدافع راست سابق استقلال بود که از فاصله ای بسیار دور و نزدیک به ۵۰ متر از روی ضربه ایستگاهی زده شد؛ شوتی که کات، سرعت و قدرتی عجیب داشت و علاقمندان به فوتبال را به یاد ضربه استثنایی روبرتو کارلوس در دیدار تدارکاتی برزیل با فرانسه پیش از جام جهانی ۱۹۸۸ فرانسه انداخت.

این گل به قدری زیبا و چشم نواز بود که از همین حالا می توان آن را در میان نامزدهای کسب بهترین گل فصل قرار داد و احتمالا در روزهای آتی نیز رسانه های مختلف بیشتر به آن خواهند پرداخت.

ذوب آهن با کسب این سه امتیاز شرایط خوبی در جدول رده بندی پیدا کرد و با کسب ۱۴ امتیاز اگرچه از رتبه چهاردهم تکان نخورد ولی به فاصله ۴ امتیازی تیم سیزدهم رسید که سایپای ۱۸ امتیازی است و از این رتبه به بالا رقابت فشرده ای میان تیم ها برقرار است و ذوب آهن با یکی دو برد دیگر می تواند به نیمه پایینی جدول رده بندی راه پیدا کند.

ویدیو این گل را در این خبر می توانید ببینید.

در دیدستان هم ببینید.

سوپرگل ستاره پیشین استقلال به سبک روبرتو کارلوس در لیگ برتر + سند سوپرگل ستاره پیشین استقلال به سبک روبرتو کارلوس در لیگ برتر + سند

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عجیب ترین لباس الناز شاکردوست در اکران جدیدترین فیلم ! / این استایل بعید بود !