برد آبی ها در نبرد انتقامی استقلال و مجیدی از فولاد و نکونام


برد آبی ها در نبرد انتقامی استقلال و مجیدی از فولاد و نکونام

نبرد انتقامی استقلال و مجیدی از فولاد و نکونام با گل ارسلان مطهری از روی نقطه پنالتی به نفع استقلال خاتمه یافت. نوشته برد آبی ها در نبرد انتقامی استقلال و مجیدی از فولاد و نکونام اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

برد آبی ها در نبرد انتقامی استقلال و مجیدی از فولاد و نکونام

مشت های گره کرده فرهاد مجیدی برای استقلال و انتقام
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | ۷:۰۰
برد آبی ها در نبرد انتقامی استقلال و مجیدی از فولاد و نکونام

نبرد انتقامی استقلال و مجیدی از فولاد و نکونام با گل ارسلان مطهری از روی نقطه پنالتی به نفع استقلال خاتمه یافت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اتفاقات دیدار برگشت فصل گذشته بین استقلال و فولاد خوزستان به قدری حاشیه داشت که ترکش های آن به دیدار رفت دو تیم در اهواز هم کشیده شد تا بازی برگشت این دو تیم که در رده سوم و چهارم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارند از حساسیت زیادی برخوردار شود. فرهاد مجیدی که کلا آدم کم حرفی است و در دوران فوتبالش هم کمتر به حرف می آمد بعد از اتفاقات دیدار رفت و اخراجش و شکست ۹ نفره استقلال با استوری که در اینستاگرام منتشر کرد از زد و بندهای پشت پرده و سناریو های قبل ازبازی سخن گفت.سخنانی که بازتاب زیادی در رسانه ها و شبکه های مجازی داشت و با واکنش نکونام همراه شد.

نکونام که بعد از آن پیروزی و سوت داور با مشت های گره کرده به همراه شاگردانش جشن شادی به پا کرد در بازی رفت لیگ بیستم با محمود فکری هم به مشکل خورد تا تیم محبوب دوران کودکی اش برای جبران منتظر بازی برگشت لیگ در تهران باشد.

بازی برگشتی که محمود فکری برایش نقشه ها کشیده بود و لحظه شماری می کرد به عمر مربیگری او در استقلال قد نداد تا قرعه به نام فرهاد بیافتد.

فرهاد مجیدی که تنها سه روز بود استقلال را تحویل گرفته بود و با این تیم دو جلسه بیشتر کار نکرده بود برای بردن این بازی حیاتی برای استقلال و انتقامی برای خودش سرشار از انکیزه بود. انگیزه هایی که به نفع استقلال تمام شد تا این تیم همچنان مدعی قهرمانی در لیگ باقی بماند و خودش هم حسابش را با نکونام پاک کند.

مشت های گره کرده فرهاد بعد از ضربه پنالتی ارسلان مطهری و فریاد او رو به نیمکت با رگ های متورم گردنش که خاطرات شیرین زیادی برای استقلالی ها رقم زده است مبین خوشحالی بی حد و حصر مربی است که اعتقاد دارد استقلال و حواشی آن را خوب می شناسد و اینیار برگشته است تا استقلال و هوادارانش را به قهرمانی برساند.

نشستن او روی نیمکت کنفرانس خبری بعد از بازی و صحبت با خبرنگاران و احترام به جایگاه مخاطب و حتی هواداران و مشاوره های متعدد او از اعضای نیمکتش در جریان بازی نشان می دهد تجربه نیز به هوش ذاتی مجیدی در عرصه مستطیل سبز اضافه شده است و او نمی خواهد این بار به شانس که برای بار سوم به او روی خوش نشان داده است دهن کجی کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس