لیگ تندرستی اقدامی خلاقانه و موثر برای توسعه فعالیت‌های ورزشی بود


لیگ تندرستی اقدامی خلاقانه و موثر برای توسعه فعالیت‌های ورزشی بود

رییس هیات ورزش‌های همگانی خراسان رضوی گفت: برگزاری لیگ تندرستی اقدامی موثر برای توسعه فعالیت‌های ورزشی بود و این طرح باید در آینده با تجربیاتی که گرفتیم به شکل کامل‌تری برگزار شود.

بر اساس گزارش روابط عمومی هیات ورزش‌های همگانی خراسان رضوی، رضا آذریان ضمن تقدیر از ورزشکاران خراسان رضوی که در لیگ تندرستی شرکت کردند، اظهار کرد: لیگ تندرستی، رقابتی جذاب و خوب بین ورزش‌کاران در استان‌های مختلف ایجاد کرد و در اولین دوره شاهد استقبال خوبی از سوی ورزشکاران بودیم.

وی افزود: با تلاش‌های مداوم همکارانم در طول برگزاری این لیگ، شاهد استقبال روز افزون شرکت کنندگان و فعالیت کمیته‌های مختلف در تمامی شهرستان‌های استان بودیم البته در همین راستا هیات‌های ورزشی دیگر و ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها کمک شایانی به ما برای جذب حداکثری ورزشکاران انجام دادند.

آذریان خاطرنشان کرد: لیگ تندرستی در اولین دوره برگزاری به جایگاه و شرایط خوبی رسید که می‌تواند در دوره‌های بعدی با استفاده از تجربه‌هایی که هیات‌های استانی به دست آوردند، به صورت کامل‌تری برگزار شود.

رییس هیات ورزش‌های همگانی خراسان رضوی با اشاره به طرح‌ها و ایده‌های متعدد فدراسیون به منظور اجرای برنامه‌هایی که بتواند به افزایش فعالیت‌های ورزشی در جامعه کمک کند، گفت: طرح ملی نشاط و مسابقات ورزش‌های الکترونیک هم اکنون در حال برگزاری است و علاقه مندان با مراجعه به سایت فدراسیون می‌توانند اطلاعات بیشتری از روند برگزاری این طرح به دست بیاورند.

وی ادامه داد: در روزهای پایانی سال توسط دبیر هیات تلاش شده تا ضمن برگزاری جلسات مختلف با مسئولین کمیته‌ها و هیات‌های شهرستانی برنامه‌ها و اهداف سال ۱۴۰۰ ابلاغ شود و در مسائل مختلف بحث و همفکری صورت گیرد، امیدوارم همانطور که در سال ۹۹ با تلاش و پشتکار تک تک دوستداران ورزش همگانی با وجود بیماری کرونا برای رشد و توسعه ورزش تلاش کردیم در سال آینده هم با روند پرسرعت تری این مسیر را دنبال کنیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


واکنش حکیم به وتوی عضویت فلسطین در سازمان ملل توسط آمریکا