درخشش تاریخی هرمزگانی‌ها در مسابقات پرورش اندام قهرمانی کشور


درخشش تاریخی هرمزگانی‌ها در مسابقات پرورش اندام قهرمانی کشور

کاروان بدنسازی و پرورش اندام استان هرمزگان موفق به کسب مقام دوم در رشته پرورش اندام و مقام سوم در رشته بادی کلاسیک، مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی کیش شد.

در مسابقات پرورش اندام قهرمانی کشور که دو روز پیاپی با در نظر گرفتن شرایط بیماری کرونا و رعایت دستورالعمل های بهداشتی در "تالار شهر" جزیره کیش به طول انجامید در رشته فیزیک حمیدرضا سقایی و علی حیدری از استان هرمزگان مقام اول و پنجم را کسب کردند.

در ادامه مسابقات قهرمانی کشور امید فخاری سروستان، محسن محمودی نیا سید عباس حسینی به ترتیب مقام های دوم، سوم، و چهارم دسته اول رشته بادی کلاسیک را کسب کردند و همچنین صفا مهرام مقام چهارم دسته سوم این رشته را به خود اختصاص داد.

در دسته‌های سوم، چهارم و پنجم رشته فیزیک کلاسیک محمد سربی، سعید مرادی، حسن رضایی و ساسان افراسیابی هر کدام به ترتیب موفق به کسب مقام های پنجم، چهارم، سوم و مقام ششم شدند.

در رشته پرورش اندام، در وزن ۶۰ کیلوگرم سیوان تپانچه و محمد جواد خرمی در وزن ۶۵ کیلوگرم مقام چهارم را کسب کردند. در اوزان ۷۰ و ۷۵ کیلوگرم محسن هادی نژاد و مهرداد آتش افروز مقام سوم را به دست آوردند.

همچنین در وزن ۱۰۰ کیلوگرم فرشید افشار فاتح مقام اول و در وزن مثبت یکصد کیلوگرم محمد قائم مقامی جایگاه چهارم را به خود اختصاص داد.در اوزان منفی و مثبت ۷۵ کیلوگرم جوانان، محمد سبحان نظری و نوید دهقانی مقام سوم و پنجم را به خود اختصاص دادند.

درخشش تاریخی هرمزگانی‌ها در مسابقات پرورش اندام قهرمانی کشور

در دسته یک بخش پیشکسوتان رقابت های پرورش اندام قهرمانی کشور محمد جواد خرمی، علی ارزشمند، محسن میری، علیرضا میری مقام های اول، دوم، پنجم و ششم را کسب کرده و در دسته دوم پیشکسوتان علی کشاورز مقام چهارم را کسب کرد.

در نهایت و پایان این رقابت حساس کاروان ورزشی هیات بدنسازی و پرورش اندام استان هرمزگان موفق به کسب ۳ مدال طلا، ۲ مدال نقره، ۵ برنز و کسب ۷ مقام چهارمی، چهار مقام پنجمی و ۲ مقام ششمی در این مسابقات بود.همچنین در پایان علی کشاورز ورزشکار پیشکسوت رشته پرورش اندام به عنوان مرد اخلاق این رقابت ها انتخاب و معرفی شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید