لایحه ادغام دو معاونت شهرداری تهران روی میز شورای شهر


لایحه ادغام دو معاونت شهرداری تهران روی میز شورای شهر

تهران- ایرنا- اعضای شورا در جلسه امروز /یکشنبه/ به ادامه بررسی لایحه «ادغام دو معاونت برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورا و توسعه منابع انسانی» می‌پردازند.

به گزارش ایرنا، اعضای شورای شهر تهران در دویست و هفتاد و هشتمین جلسه شورا، ادامه بررسی لایحه «ادغام دو معاونت برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورا و توسعه منابع انسانی» را در دستور کار دارند.

سپس لایحه شهردار تهران در خصوص «اساسنامه‌های ۱۹ سازمان وابسته به شهرداری تهران و آیین‌نامه‌های مالی و معاملاتی و اداری و استخدامی سازمان‎های شهرداری تهران» و بررسی یک‌فوریت «مجوز به شهرداری تهران جهت انجام معاملات احداث پروژه‎ های واقع در منطقه ۸ و پل باغ آیت‌الله هاشمی رفسنجانی واقع در منطقه ۲ شهرداری تهران» موردبررسی قرار خواهند گرفت.

همچنین بررسی یک‌فوریت لایحه شهردار تهران در خصوص «معرفی ۲۳ نفر از کارکنان رسمی شهرداری تهران جهت انتصاب به‌عنوان قائم‌مقام ذی‌حساب» و بررسی طرح «الزام شهرداری تهران به ارائه رایگان خدمات مجموعه‎ های ورزشی تحت تملک شهرداری تهران، عدالت استخدامی و منوط کردن هرگونه صدور پروانه و گواهی ساختمانی به رعایت ضوابط مناسب‌سازی در راستای ارائه خدمات به افراد دارای معلولیت» در این جلسه صورت می‎گیرد.

در ادامه طرح «دستورالعمل حصار کارگاهی در پروژه‌های ساختمانی» و لایحه دیگر شهردار تهران در خصوص «تعیین و اخذ خسارت و حمل بار اضافه وسایل نقلیه باری در شهر تهران» و در ادامه آن نیز لوایح شهردار تهران در خصوص «اصلاح ماده دوم مصوبه تأمین منابع مالی پایدار سازمان آتش‎نشانی و خدمات ایمنی و راهکارهای ارتقاء کمی و کیفی تجهیزات و آموزش شهروندان شهر تهران» بررسی می‎شوند.

بررسی صورت‌جلسه پنجاه و نهم و شصتم شورا، درباره نام‌گذاری و برگزاری مجمع عمومی شرکت واحد اتوبوس‌رانی تهران و حومه و بررسی طرح «الحاق یک تبصره به ماده ۳۴ آیین‌نامه داخلی شورای اسلامی شهر تهران» از دیگر دستور نشست امروز شورای اسلامی شهر تهران است .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !