پویش ملی بانوی مهربانی در کردستان آغاز شد


پویش ملی بانوی مهربانی در کردستان آغاز شد

سنندج - ایرنا - مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری کردستان گفت: پویش ملی بانوی مهربانی در راستای جمع‌آوری کتاب و اسباب بازی برای کودکان محروم نیازمند در استان آغاز شد.

لیلا آژیر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طرح پویش ملی بانوی مهربانی با همکاری معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری، دفتر امور زنان و خانواده استانداری کردستان و سازمان مردم نهاد "خانه ساریژ نیشتمان" به عنوان مجری استانی طرح در کردستان برگزار می‌شود.

وی افزود: این طرح در تمام شهرستان‌های استان و با کمک مشاوران زنان و خانواده فرامانداری‌ها و یک سازمان مردم نهاد محلی، با نظارت دفترامور بانوان و همکاری مجری طرح پیش می‌رود.

مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری کردستان اضافه کرد: در قالب این طرح هدایایی شامل کتاب، اسباب‌بازی و وجوه نقد از سوی افراد و خانواده‌های خیر برای خرید این اقلام برای کودکان مناطق محروم جمع‌آوری می‌شود.

وی یکی از اهداف این طرح را پرورش حس مسوولیت‌، نوعدوستی، دلسوزی و همدلی در کودکان اعلام کرد و گفت: در این طرح خانواده‌ها می‌توانند کودکان خود را تشویق کنند که کتاب‌ها و وسایل بازی خود را لازم ندارند به همسن و سالان نیازمندشان تقدیم کنند و از این طریق نوعدوستی و درک متقابل از نیازهای سایرین را در آنان پرورش دهند.

آژیر افزود: خانواده‌های زیادی هستند که در منازل خود با انباشت اسباب‌بازی‌ها و کتاب‌های بلااستفاده مواجه‌‎اند و در این ایام پایانی سال که مشغول خانه‌تکانی هستند می‌توانند با استفاده از این طرح وسایل اضافی و در حد نو خود را به دست کودکان نیازمند برسانند.

وی با بیان اینکه پویش ملی بانوی مهربانی هم‌اکنون در تمام شهرهای استان در حال اجرا است و با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است، ابراز امیدواری کرد، استان کردستان در اجرای یان طرح یکی از استان‌های موفق کشور باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس