تیم شاهین مهر رودان قهرمان لیگ برتر فوتبال جوانان استان هرمزگان شد


تیم شاهین مهر رودان قهرمان لیگ برتر فوتبال جوانان استان هرمزگان شد

بندرعباس- ایرنا- تیم شاهین مهر رودان با برتری مقابل تیم شاهین بندرعباس در فینال مسابقه‌های فوتبال جوانان استان هرمزگان قهرمان این رقابت‌ها شد.

به گزارش شامگاه شنبه ایرنا، مسابقه‌های فوتبال لیگ برتر جوانان هرمزگان با شرکت هشت تیم از در ۲ گروه چهار تیمی به مدت ۲ ماه در جریان بود.
این رقابت‌ها به صورت دوره ای برگزار شد و از هر گروه ۲ تیم به مرحله بعد صعود کردند تا در پایان یک تیم به عنوان نماینده استان در رقابت‌های کشوری شرکت کند.
در گروه شرق تیم‌های شاهین مهر، رگبار خراجی، فرهنگ و ادب از رودان و نوبند گسترمیناب هم گروه بودند که در نهایت تیم‌های فرهنگ وادب و نوبند گستر به دور بعد راه یافتند.
در گروه غرب هرمزگان نیز تیم‌های ستاره جوان بندرخمیر ، اروند سورو، سایپا بندرلنگه و شاهین بندرعباس به مصاف هم رفتند و ۲ تیم شاهین بندرعباس و سایپا بندرلنگه صعود کنندگان به دور بعد بودند.
در ادامه مسابقه فوتبال لیگ برترجوانان استان هرمزگان چهار تیم صعود کننده به صورت رفت وبرگشت به رقابت پرداختند که در نهایت تیم شاهین بندرعباس و شاهین مهر رودان به فینال این بازی‌ها راه یافتند.
فینال این مسابقه در ورزشگاه تختی بندرعباس بین ۲ تیم مدعی قهرمانی شاهین بندرعباس و شاهین مهر رودان برگزار شد که تیم‌ها دروقت قانونی به نتیجه مساوی بدون گل دست یافتند.
در وقت اضافی تیم شاهین مهر با گل‌های شایان دلاوری و پدران گرجی با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی دست یافت و قهرمان مسابقه های فوتبال لیگ برتر جوانان استان هرمزگان شد.
داوران این دیدار فرشید محامدی، علیرضا آب بها، محمد جواد رییسی و مهدی حقانی بودند.
در مراسم پایانی این رقابت‌ها که باحضور قاسم رنجبریان رییس هیات فوتبال هرمزگان و جمعی از مسوولان ورزشی استان برگزار شد، به تیم‌های برتر مدال و جام قهرمانی اهدا شد
به این ترتیب تیم شاهین مهر رودان به عنوان نماینده استان هرمزگان در رقابت‌های فوتبال منطقه ای جوانان شرکت خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عاشقانه گوگوش با جذابترین شوهرش + عکس ها ، بیوگرافی گوگوش و 4 شوهر رسمی اش