زنجانی‌ها هنوز هم فروشنده بازار بورس هستند


زنجانی‌ها هنوز هم فروشنده بازار بورس هستند

مدیرعامل بورس منطقه‌ای زنجان گفت: 43 درصد معاملات زنجانی‌ها در هفته گذشته به خرید و 57 درصد به فروش سهام اختصاص یافت.

اصغر نجفی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به معاملات هفته گذشته (۹ تا ۱۳ اسفندماه)، اظهار کرد: در این مدت ۷۴ میلیون و ۶۷۲ هزار و ۳۰۷ سهم و حق تقدم سهام در این منطقه، داد و ستد شد که مجموع ارزش معاملات بیش از ۷۹۹ میلیارد و ۸۳ میلیون و ۶۸۰ هزار ریال بود.

وی افزود: ارزش سهام خریداری‌ شده طی این مدت بیش از ۳۴۲ میلیارد و ۷۷۱ میلیون و ۹۳۹ هزار ریال و ارزش سهام فروخته‌ شده نیز بیش از ۴۵۶ میلیارد و ۳۱۱ میلیون و ۷۴۰ هزار ریال بود.

این مسئول با بیان اینکه طی دو هفته گذشته بیشتر معاملات به خرید اختصاص داشت، ادامه داد: ۴۳ درصد معاملات هفته گذشته به خرید و ۵۷ درصد به فروش سهام اختصاص یافت.

مدیرعامل بورس منطقه‌ای استان زنجان تصریح کرد: در هفته ماقبل (۲ تا ۶ اسفندماه)، در مجموع ۶۳ میلیون و ۵۴۱ هزار و ۲۱۰ سهم و حق تقدم سهام در بورس منطقه‌ای زنجان، داد و ستد شد. مجموع ارزش معاملات در بازه زمانی مذکور بیش از ۱۹۴۲ میلیارد و ۶۷۰ میلیون و ۲۱۶ هزار ریال بوده است. ۶۵ درصد معاملات هفته گذشته به فروش و ۳۵ درصد به خرید سهام اختصاص داشت.

نجفی خاطرنشان کرد: این معاملات توسط ۲۴ کارگزار دارای استیشن معاملاتی (ایستگاه یا هسته مرکزی معاملات) بورس منطقه‌ای زنجان انجام شده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی