قطع آب آشامیدنی هیچ منطقه ای در کشور قابل قبول نیست


قطع آب آشامیدنی هیچ منطقه ای در کشور قابل قبول نیست

معاون اول رییس جمهوری در سفر به استان یزد گفت: حیات مردم منوط به آب شرب است و حفاظت از خطوط انتقال وظیفه مردم است و مسئله قطع کردن آب مردم به هیچ عنوان جایز نیست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در یزد؛ اسحاق جهانگیری در آیین افتتاح پروژه های صنعت آب و برق در قالب پوشش الف ب ایران اظهار کرد:ملت ایران در سراسر کشور شاهد اجرای طرح ها و پروژه هایی باشند که در رفاه حال مردم تاثیر گذار باشد.

وی افزود: با همه محدودیت های دستگاه های دولتی سعی کردیم با اجرای طرح های مهم نگذارند تا روند توسعه کشور رو به کندی برود.

معاون اول رییس جمهوری خاطرنشان کرد: تحریم و جنگ اقتصادی نتوانست مانع از توسعه ایران اسلامی شود و اینکه هر هفته آقای رییس جمهور از طریق ویدیو کنفرانس طرح های مهم و تاثیر گذاری را افتتاح می کنند که این روند در وزارتخانه نیز ادامه دارد.

جهانگیری عنوان کرد: نتیجه این برنامه ها این بود که جریان تولید ادامه پیدا کرده است اما نیازمند کارهای بیشتری هستیم.

معاون اول رییس جمهوری با بیان اینکه در بخش آب، طرح سازگاری با آب در قالب سندی برای همه استان ها تدوین شده است، گفت: استانداران باید به این موضوع توجه داشته باشند تا سایر مدیران استان نیز متوجه این اهمیت بشوند.

جهانگیری مطرح کرد: آب مسئله ای مهم برای کشور و استان یزد است و ما در کشور در حال ایجاد خطوط طولانی ای برای انتقال هستیم که خط خلیج فارس به فلات مرکزی یکی از آنهاست.

وی عنوان کرد: حیات مردم منوط به آب شرب است و حفاظت از این خطوط انتقال وظیفه همه آحاد مردم است و مسئله قطع کردن آب مردم جایز نیست و نمی شود که آب آشامیدنی مردم را قطع کرد .

46

کد خبر 1493223

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی بهاره رهنما و الهام پاوه نژاد با پوشش نامتعارف//تولیدی