68 هزار حواله لاستیک خودروی سنگین در سیستان و بلوچستان توزیع شد


68 هزار حواله لاستیک خودروی سنگین در سیستان و بلوچستان توزیع شد

زاهدان- ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از توزیع 68 هزار و 659 حواله لاستیک از مردادماه سال 97 تا بهمن امسال با نرخ مصوب بین مالکان ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری این استان خبر داد.

ایوب کرد روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این تعداد لاستیک‌ها بین مالکانی توزیع شده که ناوگان آنان فعالیت حمل و نقل دارند و کارت هوشمند آنان فعال است، افزود: از ابتدای شروع طرح تاکنون تعداد ۷۴ هزار و ۳۳۳ حلقه لاستیک از سوی سازمان صمت تخصیص یافته گه منجر به صدور ۶۸ هزار و۶۵۹ حواله از سوی ادارات و نمایندگی های این اداره کل و صنوف بخش حمل و نقل عمومی جاده ای استان شده است.

وی با بیان اینکه هیچ مشکلی در توزیع لاستیک وجود ندارد، اظهارداشت: توزیع این لاستیک‌ها با هدف عرضه بدون واسطه و جلوگیری از ایجاد بازار کاذب با هماهنگی سازمان صنعت، معدن و تجارت در حال انجام است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از تامین لاستیک موردنیاز ناوگان حمل و نقل برون شهری از محل لاستیک های تامین شده با ارز نیمایی خبر داد و افزود: رانندگان و مالکان ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری بار و مسافر استان می توانند با مراجعه به سامانه کالا به آدرس اینترنتی www.kala.ntsw.ir نسبت به تامین لاستیک مورد نیاز خود اقدام کنند.

وی خاطر نشان کرد: رانندگان حمل و نقل جاده ای استان می توانند هرگونه انتقاد، نظر و پیشنهاد خود را از طریق سامانه تلفنی، پیامکی و اینترنتی ۱۴۱ به این اداره کل انعکاس دهند تا در کمترین زمان مورد رسیدگی قرار گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف: سران ارمنستان به دنبال برهم زدن روابط با روسیه هستند