پیش‌بینی بارش‌های پراکنده برای نیمه شمالی و شمال‌شرقی قزوین


پیش‌بینی بارش‌های پراکنده برای نیمه شمالی و شمال‌شرقی قزوین

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان قزوین اعلام کرد: برای فردا شب دوشنبه 18 اسفند و اوایل وقت سه‌شنبه 19 اسفند در نیمه شمالی و شمال‌شرقی استان گاهاً افزایش ابر و در برخی مناطق بارش‌های پراکنده را پیش‌بینی می‌کنیم.

مهدی آخوندی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: امروز یکشنبه ۱۷ اسفند و فردا دوشنبه ۱۸ اسفند وضعیت جوی به نسبتاً پایدار است؛ برای فردا شب دوشنبه ۱۸ اسفند و اوایل وقت سه‌شنبه ۱۹ اسفند در نیمه شمالی و شمال‌شرقی استان گاهاً افزایش ابر و در برخی مناطق بارش‌های پراکنده را پیش‌بینی می‌کنیم.

وی ادامه داد: چهارشنبه ۲۰ اسفند وضعیت جوی پایدار است و پنج‌شنبه ۲۱ اسفند شاهد ورود سامانه بارشی به استان خواهیم بود که اطلاعات دقیق‌تر آن در روزهای آتی اعلام خواهد شد. روز جمعه ۱۵ اسفند بیشترین بارش در معلم کلایه به میزان ۹.۸ میلی‌متر به ثبت رسید، همچنین در رازمیان ۸.۸ و در قزوین نیز پنج میلی‌متر بارش به ثبت رسید.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان قزوین اعلام کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته در سردترین ساعات کمترین دما در آوج، قزوین و بوئین‌زهرا با منفی ۲۳ درجه به ثبت رسید و در گرم‌ترین ساعات نیز دمای قزوین ۱۵ درجه سلسیوس ثبت شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا