جشنواره تئاتر شرهانی غیرحضوری برگزار می شود


جشنواره تئاتر شرهانی غیرحضوری برگزار می شود

ایلام - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: چهارمین مرحله تئاتر ملی شرهانی بصورت غیرمتمرکز و غیر حضوری برگزار می شود.

به گزارش ایرنا، عمران خودآموز روز یکشنبه در حاشیه رونمایی از پوستر جشنواره ملی تئاتر شرهانی در دهلران اظهار داشت: ۷۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده که از این تعداد ۱۲ کار نمایشی از ۱۰ استان کشور به مرحله نهایی راه یافته اند.

وی افزود: با توجه به شرایط کرونایی و از طرفی رعایت پروتکل های بهداشتی و پرهیز از تجمع و با توجه به هماهنگی با مرکز هنرهای نمایشی وزارت ارشاد بنا داریم هر گروه برگزیده در استان خود در یک شرایط مساعد و مناسب با عنوان جشنواره ملی تئاتر شرهانی اجرا و گزارش را به جشنواره ارسال کند.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام با اشاره به فراگیر، غیرمتمرکز و غیرحضوری بودن این دوره از جشنواره ملی تئاتر شرهانی تاکید کرد: گروه های برگزیده از استان ایلام و شهرستان دهلران نیز در صورت مجوز ستاد کرونا می توانند اجرا داشته باشند.

خودآموز یادآور شد: زمان اجرای این جشنواره از ۲۲ اسفندماه جاری همزمان با روز شهید تا ۲۰ فروردین سال ۱۴۰۰ همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی بمدت یک ماه بصورت غیرحضوری است.

وی اضافه کرد: این دوره از جشنواره با نام و یاد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی برگزار می شود.

گفتنی است رونمایی از پوستر جشنواره ملی تئاتر شرهانی با حضور فرماندار دهلران، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و معاون هنری این اداره کل و هنرمندان در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دهلران برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر امید به صورت داستان + متن شعر