نماینده بهشهر: سفرهای نوروزی تهدیدی برای سلامت جامعه است


نماینده بهشهر: سفرهای نوروزی تهدیدی برای سلامت جامعه است

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: انجام سفرهای نوروزی در این شرایط به مصلحت کشور نیست و بهتر است با رعایت پروتکل های بهداشتی و نرفتن به سفر کمی از فشار کادر درمانی کشور کم کنیم.

غلامرضا شریعتی در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی و پرهیز از رفتن به سفرهای نوروزی، بیان کرد: متاسفانه ویروس کرونا همچنان در سطح کشور در حال چرخش است و وجود ویروس انگلیسی نیز خطر این بیماری را تشدید کرده است. در حدود یک سال و اندی که دنیا درگیر این ویروس شده، هر زمانی که مردم پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری را رعایت کردند ما توانستیم این بیماری را کنترل کنیم اما هر زمانی که نسبت به دستورالعمل های ابلاغی بی توجهی شده متاسفانه شیوع بیماری اوج گرفته و تلفات زیادی برجای گذاشته است.

وی در ادامه اظهار کرد: . برای حفظ سلامتی خود و سایر هموطنان واجب است تا دستورالعمل های بهداشتی را جدی بگیریم. متاسفانه در چند ماه گذشته و با بی توجهی به دستورالعمل ها و توصیه های بهداشتی شاهد اوج گرفتن این بیماری در سطح استان های مختلف بودیم تا جایی که میزان مرگ و میر به روزانه ۵۰۰ نفر نیز افزایش یافته بود.

این عضو کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: انجام سفرهای نوروزی در این شرایط اصلا به مصلحت کشور نیست. بهتر است با رعایت پروتکل های بهداشتی و نرفتن به سفر کمی از فشار کادر درمانی کشور کم کنیم. مقام معظم رهبری نیز که هرسال در ایام نوروز به مشهد مقدس مشرف می شدند امسال فرمودند با توجه به توصیه ستاد ملی مقابله با کرونا به سفر نخواهند رفت.

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه تاکید کرد: وضعیت در سطح استان مازندران بسیار شکننده است و ما نیز جزء استان هایی هستیم که ستاد مقابله با کرونا سفر به آن را ممنوع اعلام کرده است. با کوچک ترین بی توجهی به پروتکل های بهداشتی و انجام سفرهای تفریحی وضعیت تغییر کرده و قطعا کادر درمانی کشور با فشار دوچندان مواجه خواهند شد.

شریعتی در پایان افزود: برای حفظ سلامتی خود و جامعه ضروری است که توصیه های مسئولان بهداشتی و ستاد ملی مقابله با کرونا را جدی گرفته و از انجام سفرهای تفریحی در ایام نوروز پرهیز کنیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان