میوه شب عید در قزوین از طریق فروشگاه‌های اینترنتی عرضه می‌شود


میوه شب عید در قزوین از طریق فروشگاه‌های اینترنتی عرضه می‌شود

قزوین – ایرنا – رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا امسال، توزیع میوه تنظیم بازار از طریق فروشگاه‌های منتخب اینترنتی و غرفه‌های سطح شهر انجام خواهد شد.

به گزارش ایرنا عزیزالله افضلی روز یکشنبه در چهارمین جلسه کمیته راهبری طرح تنظیم بازار میوه ایام پایانی سال ۹۹ و نوروز ۱۴۰۰، افزود: تمام تلاش ما این است که میوه ایام پایانی سال با کیفیت مناسب و قیمت مصوب تنظیم بازار به دست همشهریان برسد.

رئیس سازمان صمت استان قزوین همچنین از جانمایی و توزیع میوه در چادرها و غرفه‌های سطح شهر خبر داد و گفت: کمیته‌ای جهت بررسی صلاحیت افراد به منظور واگذاری چادر تشکیل شده است تا بر اساس حسن سابقه در اختیار آنها قرار بگیرد.

وی گفت: عرضه و توزیع هرگونه میوه غیر از میوه تنظیم بازار با قیمت مصوب در چادرها و فروشگاه‌های اینترنتی منتخب ممنوع است و همشهریان در صورت مشاهده هرگونه تخلف موارد را با سامانه ۱۲۴ در میان بگذارند تا در اسرع وقت با حضور بازرسان سازمان صمت بررسی و پیگیری شود.

به گفته مسوولان، امسال یک هزار و ۲۰۰ تن پرتقال و سیب در استان ذخیره شده است و هیچ گونه مشکلی برای تامین میوه شب عید در استان وجود ندارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس