متصرفان غیرقانونی خانه‌های سازمانی در قزوین مورد پیگیری قرار می‌گیرند


متصرفان غیرقانونی خانه‌های سازمانی در قزوین مورد پیگیری قرار می‌گیرند

قزوین – ایرنا - مدیر روابط عمومی سازمان بازرسی کل استان قزوین از نظارت، برخورد و پیگیری دستگاه نظارتی با متصرفان غیر قانونی خانه‌های سازمانی خبر داد.

به گزارش ایرنا، سید محمدجواد حسینی روز یکشنبه با اعلام این مطلب، افزود: بررسی دقیق و پیگیری موضوع تخلیه خانه های سازمانی که متصرفان آنها بیش از مهلت قانونی در این منازل سکونت یا بدون اطلاع دستگاه متولی اسکان داشته باشند، در دستور کار سازمان های متبوع قرار گرفته است.

وی توضیح داد: با بررسی سوابق خانه های سازمانی و گزارش انحرافات موجود از مقررات مربوط به مراجع قضایی، پیگیری های لازم صورت گرفت که در نهایت با حضور نماینده بازرسی کل، معاون پیشگیری دادگستری کل استان قزوین و ضابطان قضایی از این منازل، بازدید میدانی به عمل آمد و تعدادی از آنها نیز تخلیه شدند.

مدیر روابط عمومی این نهاد نظارتی، افزود: متاسفانه برخی ساکنان بیش از ۲۰ سال در منازل سازمانی حضور داشته اند که در این خصوص تاکنون برخورد موثری صورت نگرفته بود.

حسینی با بیان اینکه پیگیری موضوع نظارت بر اموال دولتی و تخلیه متصرفان غیرقانونی خانه های سازمانی در دستور کار این مرجع قرار دارد، ادامه داد: بررسی جامع موضوع خانه های سازمانی استان از اولویت های برنامه های نظارتی این بازرسی کل است و از مدیران دستگاه های اجرایی استان درخواست می شود قبل از پیگیری قضایی سازمان بازرسی با موضوع متصرفان غیرقانونی منازل سازمانی در اختیار خود، برابر مقررات برخورد موثر نمایند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق