حدود 28 هزار آسیب دیده امسال در سیستان و بلوچستان امدادرسانی شدند


حدود 28 هزار آسیب دیده امسال در سیستان و بلوچستان امدادرسانی شدند

زاهدان- ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: 27 هزار و 808 آسیب دیده در این استان طی 376 حادثه امسال توسط نیروهای جمعیت هلال احمر امدادرسانی شدند.

علیرضا میربهاءالدین روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: بیشترین حوادث مربوط به حوادث جاده‌ای بوده که ۲۳۹ مورد اعلام شده است.

وی ادامه داد: همچنین۴۳ مورد حادثه سیل و آبگرفتگی، ۲۱ مورد حوادث کوهستان، ۲۰ مورد حوادث دریایی و ساحلی، هشت مورد توفان، سه مورد زلزله، ۲ مورد آتش سوزی ، ۱۰ حادثه شهری و ۲۹ مورد خدمات حضوری بوده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: بیشترین آسیب دیدگان در حوادث امسال مربوط به توفان به تعداد ۱۵ هزار و ۹۴۸ نفر و پس از آن سیل و آبگرفتگی با ۱۰ هزار و ۷۷۲ نفر آسیب دیده بوده و رتبه سوم هم مربوط به حوادث جاده‌ای با ۷۲۶ نفر حادثه بوده است.
وی افزود: سه هزار و ۱۸۳ نیروی عملیاتی در قالب ۷۹۵ تیم عملیاتی با بکارگیری ۲۲۶ دستگاه آمبولانس، ۱۷۴ خودروی نجات و ۲۱۳ دستگاه خودروی کمک دار خدمات امدادی به حادثه دیدگان را برعهده داشتند.
میربهاءالدین اظهارداشت: ۱۹۶ مورد عملیات رهاسازی در حوادث امسال توسط نیروهای هلال احمر سیستان و بلوچستان انجام شده است.
وی بیان کرد: تمامی پایگاه‌های امداد ‌و نجات این ‌جمعیت در سراسر شعب هلال احمر سیستان و بلوچستان برای خدمت رسانی به ‌حادثه دیدگان آمادگی کامل دارند و شماره ۱۱۲ ندای امداد نیز به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به هم استانی ها و هموطنان خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس دختر برای پروفایل | 80 عکس پروفایل دخترونه زیبا و لاکچری