انیمیشن هنری برای همه شرایط است


انیمیشن هنری برای همه شرایط است

کارگردان انیمیشن کوتاه «دوراهی» گفت: استفاده از تکنیک‌های خاص و خلاقیت در تولید انیمیشن می‌تواند مسائل زیادی را به تصویر بکشد و برای همه ادوار است.

جعفر صیادی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با تولید آثار هنری و انیمیشن در رابطه با ویروس کرونا، اظهار کرد: در تولید انیمیشن هنرمندان با استقاده از خلاقیت و تکنیک‌های خاص می‌توانند عمق بسیاری از موضوعات را نشان دهند و به فرهنگ‌سازی در رابطه با آن موضوع نیز تاثیر داشته ‌باشند و در رابطه با ویروس کرونا نیز با تولید انیمیشن و استفاده از تکنیک‌هایی، می‌تواند مسائل زیادی را در رابطه با آن به تصویر بکشد.

وی افزود: همه ما در زندگی فرصت‌های زیادی داشتیم که برای ما عادی بودند و نسبت به آن‌ها بی‌اهمیت بودیم ولی شیوع ویروس کرونا تلنگری برای یادآوری دوباره آن‌ها و لذت بردن از آن‌ها بود و تولید انیمیشن‌هایی با موضوع ویروس کرونا که برای نسل‌های بعدی نیز باقی خواهد ماند، می‌تواند تلنگری برای آن‌ها محسوب شود تا از تک‌تک فرصت‌های ساده زندگی نیز لذت ببرند.

این کارگردان زنجانی در رابطه با تولید انیمیشن کوتاه (دوراهی)، تصریح کرد: خلاصه داستان انیمیشن دوراهی به این صورت است که کاراکتر ویروس در حال مسافرت به یک دوراهی می‌رسد، بین جاده مردم و جاده کادر درمان باید یکی را انتخاب کند که سعی کرده‌ایم در آن در کنار نشان دادن مسئولیت زیاد و خستگی کادر درمان، تاثیر همکاری مردم در شکست ویروس کرونا نیز نشان دهیم.

صیادی با اشاره به راه‌ یافتن انیمیشن کوتاه (دوراهی) به بخش مسابقه جشنواره «هنر زنده ‌است» و بیان اینکه این انیمیشن تقدیم شده ‌است به کل کادر درمان، ادامه داد: جشنواره «هنر زنده است» برای نخستین‌بار ولی در سطح بسیار حرفه‌ای در حوزه‌های مختلف هنری مانند تئاتر، موسیقی و ... برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: جشنواره «هنر زنده است» از ۱۰ تا ۲۰ اسفندماه برگزار می‌شود که بسیاری از هنرمندان مطرح و پیشکسوت نیز در اجرای آن مشارکت دارند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟